Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
beide pogingen zijn best aardig, maar toch vind ik ze niet zo geslaagd
Ik doe het je niet na (bijlange niet) en ik heb veel respect voor de poging, maar ik denk dat het op 2 punten wat mangelt :
1. volgens mij moet je het model een stuk in dezelfde kleur schilderen (ja letterlijk) en dan kun je mooiere overgangen maken.
2. De zwarte achtergrond werkt ook niet mee (zeer zwaar contrast waardoor het er een stukje gaat op liggen)
Foto die Lieven aanhaalde maakt dat volgens mij een stukje duidelijk
Man, man, man. Ik drink al jaren melk, maar zo had ik er nog niet over gedacht.
Ik heb ook alle links gevolgd. Ik dacht gewoon dat alles PS was. Nooit gedacht dat ze ook echt met verf gingen smijten! Wat een plezier!
En jij kunt er ook wat van. Blijven smossen, zou ik zeggen. Het is heel wat. Als je denkt dat het nog beter kan, DOEN.
Ik zie je tweede liever omwille van het gezicht van jouw model, dat ik er beter op vind.
Proficiat.
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
1ste en of de maakt niet uit, is een zeer knappe prestatie die je hier neerpoot Jorgen
Wetend dat dit echt niet makkelijk is zouden deze 2 in de BoF moeten staan cé
Comment