Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chellie loves milk :D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Chellie loves milk

Ik vind dit grandioos.
    Ben wel benieuwd hoe je dit aanpakt. Een step by step zou velen hier veel bijleren denk ik.
    Maar neem gerust je tijd als je je project eerst moet beëindigen, wij zijn geduldige mensen :-)

"Ja wir sind hochmodern, wir dreh'n auf SUPER 8!"(welle:erdball)

Comment

Ik vind dit een superoefening want dit is echt retemoeilijk.
      Ik vind het erg mooi hoe je de vormen van het lichaam doorheen de spatten hebt getoverd.

Ik denk dat de originele ad van Lewis wel aantoont dat je dit puur met PS niet kan klaren en dat je uw bronmateriaal moet afstemmen op het beeld dat je wil bereiken.
      Dus echt het beeld op voorhand plannen en alles daarop afstemmen.

Ik heb zo'n beeld ook al willen maken maar het is supermoeilijk en past moeilijk binnen de investeringen die een amateur kan doen. Een kamer en flitsen volsmijten met verf kan je verantwoorden binnen een dure campagne maar niet echt als amateur.
      Misschien met melk zijn er wat minder issues. De voorbeelden van 'diene rus' vond ik impressionant. Maar jammer genoeg, hoe goed je het ook zou doen. Het origineel idee is al gepasseerd en veel meer dan kopijwerk of een variant zit er niet meer in zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
        Ik vind dit een superoefening want dit is echt retemoeilijk.
        Ik vind het erg mooi hoe je de vormen van het lichaam doorheen de spatten hebt getoverd.

Ik denk dat de originele ad van Lewis wel aantoont dat je dit puur met PS niet kan klaren en dat je uw bronmateriaal moet afstemmen op het beeld dat je wil bereiken.
        Dus echt het beeld op voorhand plannen en alles daarop afstemmen.

Ik heb zo'n beeld ook al willen maken maar het is supermoeilijk en past moeilijk binnen de investeringen die een amateur kan doen. Een kamer en flitsen volsmijten met verf kan je verantwoorden binnen een dure campagne maar niet echt als amateur.
        Misschien met melk zijn er wat minder issues. De voorbeelden van 'diene rus' vond ik impressionant. Maar jammer genoeg, hoe goed je het ook zou doen. Het origineel idee is al gepasseerd en veel meer dan kopijwerk of een variant zit er niet meer in zeker?
        Als je de materialen hebt is het niet meer zo moeilijk. (zie waterfoto).

En ja.. alle foto's zijn al een keer gemaakt en dit concept is al heel vaak gedaan en nog veel mooier ook :S
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Tja Jorgen, dan moeten we de camera's in de kast leggen, want alles is al wel eens gedaan

Mss eens een "alien" shoot proberen, zal ook al wel bestaan zekers
          Ik weet dat dit verdomd moeilijk is om op de wereld te zetten, je hebt zowel
          met de verf, als met het water effect hier zeer mooie prestaties neer geplant
          Ik doe 3 x mijn hoed voor u af,

Comment

Working...
          X