Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het echt een super plaatje.
Die andere met dezelfde model ( water ) was ook heel mooi, misschien zelfs nog mooier.
Dezelfde techniek ( 3d paint splatter..?? ) heb ik nog een keer goed uitgevoerd gezien ( wat abstracter ) van een duitse jongen en vind de techniek heel mooi. Ik probeer te ontdekken hoe dat gedaan wordt....als je daarover wat wil verklappen zou je mij erg blij mee maken
Canon 5D Mark II +Canon 7D +Canon EOS 50D + 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS + Canon EF 24-70mm F/2.8 L USM + Canon EF 100mm F/2.8 L USM iS macro + Canon EF 50mm F/1.8 II
Ik vind het echt een super plaatje.
Die andere met dezelfde model ( water ) was ook heel mooi, misschien zelfs nog mooier.
Dezelfde techniek ( 3d paint splatter..?? ) heb ik nog een keer goed uitgevoerd gezien ( wat abstracter ) van een duitse jongen en vind de techniek heel mooi. Ik probeer te ontdekken hoe dat gedaan wordt....als je daarover wat wil verklappen zou je mij erg blij mee maken
Haha.. sja.. ik ben er zelf 3 maanden mee bezig geweest om het uit te vogelen en te zoeken op het net. Ben altijd bereid om mijn kennis te delen maar ik moet nog een aantal platen maken dus voorlopig hou ik het recept nog voor mij.
Deze en de water zijn trouwens met 2 verschillende technieken en middelen gemaakt. Geen 3d trouwens. Fotoshop.
Het kan nog 1000 x beter mja... ergens moet je beginnen toch
Ik dacht is het proberen waard, he Hoewel ik wel een idee begin te krijgen over hoe dat werkt.
Blijf de foto in het bijzonder mooi vinden ondanks dat jij hem niet helemaal geslaagd vindt. Zal aan mij liggen, ik kijk anders naar foto's dan een vakman. Belichting etc heb ik nog geen verstand van
Ik ben thuis aan het verven en ik krijg rare ideeen, jammer dat de verf die ik gekocht heb een hele dure is, anders .....
Comment