Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Million Dollar Baby

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Million Dollar Baby

Model Dana D
    Hair Equipe HairCare
    Mu Tanja Dassy
    Sany Jeans

een update Handje & Mu

Groetjes
    Jeannot
    Last edited by gNo; 1 maart 2011, 18:07.

Re: Million Dollar Baby

Jaowadde....
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Als je niet beter zou weten zou je denken dat het een etalagepop is.
      Ik vind de huid zo uitgevlakt dat het voor mij onnatuurlijk aandoet.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
        Als je niet beter zou weten zou je denken dat het een etalagepop is.
        Ik vind de huid zo uitgevlakt dat het voor mij onnatuurlijk aandoet.
        Ik zal later een voor en na posten

thanks

Comment

heel sterk hoor.
          vind die twee tandjes met dat bovenlipje erg leuk.
          jammer van die linkerhand.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Visagie vind ik te weinig overloop op de ogen. randje van de lippen lijkt mij te blinkend maar oweee.... wat een mooie pose en dito model! achtergrond
            prachtig beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door irie_B Bekijk bericht
              Visagie vind ik te weinig overloop op de ogen. randje van de lippen lijkt mij te blinkend maar oweee.... wat een mooie pose en dito model! achtergrond
              prachtig beeld.
              Randje van de lippen moet blinken

Comment

Kijkend naar de 2 foto's snap ik het niet helemaal vrees ik.
                Er is moeite gedaan met het gezicht....waarbij ik al niet begrijp wat er nu eigenlijk mis is met het origineel ?
                Maar wat ik als leek dan helemaal niet snap, als je toch foto's wil maar vooral zo kan manipuleren om iemand er "mooier" op te maken ?? (ik denk althans dat dat het doel is) ... waarom dan die rare vlekken onder haar linker hand niet verwijderd ?
                Die storen mijns inziens veel meer in dit plaatje ?
                Nikon D5000 en wat lenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick Altena Bekijk bericht
                  Kijkend naar de 2 foto's snap ik het niet helemaal vrees ik.
                  Er is moeite gedaan met het gezicht....waarbij ik al niet begrijp wat er nu eigenlijk mis is met het origineel ?
                  Maar wat ik als leek dan helemaal niet snap, als je toch foto's wil maar vooral zo kan manipuleren om iemand er "mooier" op te maken ?? (ik denk althans dat dat het doel is) ... waarom dan die rare vlekken onder haar linker hand niet verwijderd ?
                  Die storen mijns inziens veel meer in dit plaatje ?
                  Wat moet er dan mis zijn met het origineel mss??
                  k denk dat je het echt niet snap hé, dit zijn 2 dezelfde foto's
                  En om een antwoord op uw vraag te geven onder de linkerhand dat is "schaduw"
                  Dit is een onderdeel van fotografie Highlights & Shadows
                  Kan je daar weer een draadje over openen

Comment

Pose, belichting, achtergrond allemaal top. Die bewerking van ogen en lippen vind ik echter niet geslaagd.

Comment

Je kunt er van vinden wat je wilt, maar dit is wel een foto die je bij blijft !!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        Wat moet er dan mis zijn met het origineel mss??
                        k denk dat je het echt niet snap hé, dit zijn 2 dezelfde foto's
                        En om een antwoord op uw vraag te geven onder de linkerhand dat is "schaduw"
                        Dit is een onderdeel van fotografie Highlights & Shadows
                        Kan je daar weer een draadje over openen
                        Door dit antwoord snap ik er helemaal niets meer en nog minder dan eerst van
                        dit zijn toch geen 2 dezelfde foto's ?
                        Ik zie toch dat de oogschaduw op die 2 anders is ?
                        De achtergrond is wel exact hetzelfde , de pose ook... dus ik nam aan dat het gezicht bewerkt was.

Ik begrijp nu uit je antwoord dat er dus aan het gezichten totaal niets veranderd is en dit de originele opnamen zijn ?

Onder de arm zie ik inderdaad ook schaduw natuurlijk ....maar ook vreemde donkere vlekjes ?
                        Tussen navel en knokkels juist ook in het schaduwgedeelte.
                        Omdat de rest van de huid zo glad enzo is vond ik het vreemd dat dit, in mijn ogen toch opvallend, niet verwijderd was.

Ik heb net mun monitor nog maar eens schoon gemaakt....maar ze blijven toch echt zichtbaar
                        Nikon D5000 en wat lenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nick Altena Bekijk bericht
                          Door dit antwoord snap ik er helemaal niets meer en nog minder dan eerst van
                          dit zijn toch geen 2 dezelfde foto's ?
                          Ik zie toch dat de oogschaduw op die 2 anders is ?
                          De achtergrond is wel exact hetzelfde , de pose ook... dus ik nam aan dat het gezicht bewerkt was.

Ik begrijp nu uit je antwoord dat er dus aan het gezichten totaal niets veranderd is en dit de originele opnamen zijn ?

Onder de arm zie ik inderdaad ook schaduw natuurlijk ....maar ook vreemde donkere vlekjes ?
                          Tussen navel en knokkels juist ook in het schaduwgedeelte.
                          Omdat de rest van de huid zo glad enzo is vond ik het vreemd dat dit, in mijn ogen toch opvallend, niet verwijderd was.

Ik heb net mun monitor nog maar eens schoon gemaakt....maar ze blijven toch echt zichtbaar
                          Misverstand, de foto is idd dezelfde mits aanpassing aan de Mu , maar de originele staat hier niet gepost, wordt dit mss verwacht dan?
                          Kan altijd een linkje plaatsten later
                          De huid is niet glad, kan je ook niet beoordelen op een foto van 850 groot, zal daar ook een link bij doen van een crop van gezicht zie je al dan niet detail

Comment

Working...
                          X