Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zag dat ook dadelijk van dat verlies in KB,s...Great shot van Sam kerel.
Binnenkort gaan we met de club de studio verbouwen en dan ga ik mij ook eens storten op de andere natuurfotografie..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Nope... ik vind het niet echt zo goed hoor.
Ieder kan er natuurlijk z'n verhaal op plakken. Maar voor mij zeggen enkel de ogen iets angstigs, maar niet de rest van het lichaam.
De foto is niet zuiver, op 25% grootte al vallen al artefarcten op. Nee, de oplevering van de foto is niet super.
Voeg je die lichte vlekken ('highlights") toe op gewrichten? Want op de polsen lijkt het zeer onecht. Kan iets zijn dat je ergens oppikte, maar niet overdrijven
Ik had de aders op de handen ook wat verdoezeld - als je zoveel tijd steekt in huidbewerking, kon dat er ook nog wel af.
Comment