Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Titel

Zou met deze aangepast zijn

Comment

Geweldige plaat Jeannot
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
        Ja ik snap het ook niet, heb hem aan 470 geopload en nog van dat??
        komt door tinpic, ze reduceren je foto onmiddelijk naar een prul formaat,
        trouwens mooie plaat

grts
        korandoke
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Zou met deze aangepast zijn
          Inderdaad.

Enne.. knappe foto.

Comment

De bewerking blijft goed. Ik hou van het surrealistische schilderij-effect.
            Persoonlijk zou ik liever de foto in vierkant formaat zien. (scalperen + net boven tepel)
            De blik is intrigerend.

Comment

Bewerking is heel goed. Wat me hier op BD opvalt dat velen meteen "surface blur" schreeuwen als ze een goed bewerkte huid zien... wss kennen die weinig of niets van huidbewerking. In je vergroting zie ik een héél klein beetje het gebruik van de plugin portraiture. Bij gebruik met mate is dit een ideale en vlugge manier om huid te bewerken met als voordeel dat de donsige haartjes op de huid behouden blijven.

De belichting vind ik nogal egaal en geeft weinig dimensie aan de foto, naar mijn smaak iets meer schaduw maar dat is smaak. Het linkeroog verraadt een derde lichtbron die van boven komt. Ook het mooie lichtlijntje op het neusbeen kan enkel met een hoger geplaatse lichtbron temeer omdat de twee andere lichten vrij laag staan. In het oog zichtbaar in de vergroting is een 6-hoekige en een ronde lichtbron te zien.

Inhoudelijk zou ik de tepels net verborgen houden. Deze zijn hier geen meerwaarde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip Cooreman Bekijk bericht
                Bewerking is heel goed. Wat me hier op BD opvalt dat velen meteen "surface blur" schreeuwen als ze een goed bewerkte huid zien... wss kennen die weinig of niets van huidbewerking. In je vergroting zie ik een héél klein beetje het gebruik van de plugin portraiture. Bij gebruik met mate is dit een ideale en vlugge manier om huid te bewerken met als voordeel dat de donsige haartjes op de huid behouden blijven.

De belichting vind ik nogal egaal en geeft weinig dimensie aan de foto, naar mijn smaak iets meer schaduw maar dat is smaak. Het linkeroog verraadt een derde lichtbron die van boven komt. Ook het mooie lichtlijntje op het neusbeen kan enkel met een hoger geplaatse lichtbron temeer omdat de twee andere lichten vrij laag staan. In het oog zichtbaar in de vergroting is een 6-hoekige en een ronde lichtbron te zien.

Inhoudelijk zou ik de tepels net verborgen houden. Deze zijn hier geen meerwaarde.
                Hallo Filip,

Portaiture zit er echt niet op hoor, want dan zou ik deze eerst moeten installeren
                een Gaussian Blur kan je er wel in terug vinden

Comment

Hey,

Dan heb je die gaussian blur heel goed gebruikt want vaak verdwijnt de huidstructuur erdoor.
                  Het is eigenlijk net zoals alle filters, gebruik mag maar met mate hé.
                  Als je de kans hebt om die portraiture eens te gebruiken moet je dat zeker eens proberen maar net zoals de gaussian blur moet je het gebruik ervan minimaliseren.

Ik gebruik heel vaak de spot healing brush met een max diameter van 8 pixels, als je die te groot zet dan heb je ook vaak dat plastic gevoel. Soms kan het wel mooi zijn om zo een plastieken huid te bekomen maar dan moet het wel in het thema passen (bv. Barbie doll ofzo).

voorbeeld: http://forum.belgiumdigital.com/f41/...ml#post3026375
                  Last edited by Filip Cooreman; 24 februari 2011, 17:01.

Comment

Hey,

Deze foto is al een paar jaar oud ;-)
                    3.9. Plaats geen foto’s in een topic van een ander

Plaats géén (andere) foto's in een onderwerp dat iemand anders heeft opgestart: dan haal je immers de aandacht weg van de foto's geplaatst door de topic starter, en dat kan leiden tot conflictsituaties.

Bewerkingen plaatsen van foto's van de topic starter (mits hij/zij daar geen bezwaar tegen heeft) mag natuurlijk wel om je commentaren duidelijker te maken.

grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nipple gate was een goeie titel geweest
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Sorry,
                        Ik ben nog maar heel recent actief op BD en ken de regels nog niet. ik zal hem dan ook verwijderen. Kan iemand me zeggen waar ik kan vinden of je naaktfoto's mag posten. Ik las er iets over maar een stond een verwijzing naar een punt 7 ofzo maar dat vond ik niet weer in de tekst.

Grtn,
                        Filip

Comment

Sorry,
                          Ik ben nog maar heel recent actief op BD en ken de regels nog niet. ik zal hem dan ook verwijderen. Kan iemand me zeggen waar ik kan vinden of je naaktfoto's mag posten. Ik las er iets over maar een stond een verwijzing naar een punt 7 ofzo maar dat vond ik niet weer in de tekst.

Grtn,
                          Filip
                          laat maar staan zenne, als de TS er akkoord mee is, en dat ben ik

Comment

Sorry,

grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                            X