Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Titel

Model Titel

Equipe HairCare

Mua Kristel Zanol

een Kb probleemke bij deze een Update

deze zou 430 Kb moeten zijn??
    Alvast bedankt om mij erop te wijzen

Groetjes

Jeannot
    Last edited by gNo; 22 februari 2011, 22:23.

Re: Titel

Jeannot, ik probeer ff een eerlijke mening te geven over deze plaat.
    Je vorige platen vond ik echt subliem echter deze vind ik weer een stapje terug.

Belichting en afwerking is dik in orde echter de blik van het model geeft bijna aan of ze gedwongen werd om haar boobs uit de kleding te gooien. Haar blik vind ik vrij angstig.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
      Jeannot, ik probeer ff een eerlijke mening te geven over deze plaat.
      Je vorige platen vond ik echt subliem echter deze vind ik weer een stapje terug.

Belichting en afwerking is dik in orde echter de blik van het model geeft bijna aan of ze gedwongen werd om haar boobs uit de kleding te gooien. Haar blik vind ik vrij angstig.

Een eerlijke mening is altijd welkom angstig is ze niet want het is mijn vrouw
      Maar bij de volgende heb ik meteen een titel

Comment

De belichting vind ik zeer geslaagd (gok: 2 softboxen en een BD?) en zou ik niet kunnen op dit moment, maar de huidbewerking vind ik way too plastic (surfaceblur?). Cadrage mag ook iets ruimer langs links.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arkas Bekijk bericht
          De belichting vind ik zeer geslaagd (gok: 2 softboxen en een BD?) en zou ik niet kunnen op dit moment, maar de huidbewerking vind ik way too plastic (surfaceblur?). Cadrage mag ook iets ruimer langs links.

Foute gok , 2 staanlampen van op een werf
          en ook geen surface blur nogal een geluk dat je niet op de Lotto speelt
          ik steek er een detail foto bij sebiet

Comment

Hier een link naar een crop van de foto , hier zijn geen filters , actions of wat dan ook gebruikt

Is er nog detail??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Foute gok , 2 staanlampen van op een werf
              en ook geen surface blur nogal een geluk dat je niet op de Lotto speelt
              ik steek er een detail foto bij sebiet
              Haha merci!

Mm zo'n bouwlampen heb ik ook nog ergens staan, nooit gebruikt, goed idee misschien voor de toekomst.

En nee Lotto is niks voor mij, maar je kan enkel winnen als je meedoet right?

Comment

Haha merci!

Mm zo'n bouwlampen heb ik ook nog ergens staan, nooit gebruikt, goed idee misschien voor de toekomst.

En nee Lotto is niks voor mij, maar je kan enkel winnen als je meedoet right?
                Ja, maar is er nog detail?? was mijn vraag

Comment

Yep, ik dacht daarom dus aan een surface blur met highpass layer derover. Die detailfoto is toch niet SOOC of sla ik de virtuele bal mis?

Comment

Yep, ik dacht daarom dus aan een surface blur met highpass layer derover. Die detailfoto is toch niet SOOC of sla ik de virtuele bal mis?
                    nee, dat stond er anders bij als het straight out of the camera is hé
                    zou mooi zijn, was het zo makkelijk maar

en nee, de originele post ik niet meer

Comment

weer een leuke tietel en leuk shot maar:
                      wat is er gebeurt met de rechterwang, daar ziten gekleurde strepen op?
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        weer een leuke tietel en leuk shot maar:
                        wat is er gebeurt met de rechterwang, daar ziten gekleurde strepen op?
                        grt,bouk.
                        denk dat ik hier ook met een Kb probleem zat bouk bij deze ook een update

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                          denk dat ik hier ook met een Kb probleem zat bouk bij deze ook een update
                          er zit nog steeds een gekleurd blokje op de rechterkoon.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            er zit nog steeds een gekleurd blokje op de rechterkoon.
                            grt,bouk.
                            Ik zie ook op beide foto's allerlei artefacten. 65kb en 62kb maken m.i. weinig verschil..
                            Ik zie hier trouwens vaker op het forum foto's van dergelijke bestandsgrootte. Heb ik misschien wat gemist inzake resizen/forumregels of zo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
                              Ik zie ook op beide foto's allerlei artefacten. 65kb en 62kb maken m.i. weinig verschil..
                              Ik zie hier trouwens vaker op het forum foto's van dergelijke bestandsgrootte. Heb ik misschien wat gemist inzake resizen/forumregels of zo?
                              Ja ik snap het ook niet, heb hem aan 470 geopload en nog van dat??

Comment

Working...
                              X