Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alleen stoort de zwarte onderbroek mij we teveel. Zonder was in mijn ogen beter geweest.
Zonder zwart of onderbroek?
Mooi compo,
Prachtige evenwichtoefening dat ze daar opvoerd.
De rest dat ik wil zeggen heeft met mijn mannelijke driften te maken dus die hou ik achterwegen
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Heel mooie plaat
Misschien toch beter zonder broekje, kwestie van de harmony in kleur en tussen model/Woef
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Mooi compo,
Prachtige evenwichtoefening dat ze daar opvoerd.
De rest dat ik wil zeggen heeft met mijn mannelijke driften te maken dus die hou ik achterwegen
Robby BB
Zonder zwart dacht ik was het beter geweest... Voor de kleurharmonie met de hond. Nog beter zou zonder broekje zijn maar ik weet niet of ik dan alleen nog denk aan fotografie...
een mooie, al vind ik de onderrugtattoo, hoe weinig je er ook van ziet, afbreuk doen aan de sweetness die deze foto moet uitstralen.
Vind ik ook, had ook pas bij jou comment door dat het een tattoo was.
Verder heb ik steeds de neiging om dit soort muggenzifterij te doen bij jou beelden, omdat ik de rest zo goed vind
Broekje mss inderdaad in één van de kleurtjes van de hond, again muggen aan't ziften.
Hoop voor het model wel dat ze met die schoenen nooit haar voeten omslaat
een mooie, al vind ik de onderrugtattoo, hoe weinig je er ook van ziet, afbreuk doen aan de sweetness die deze foto moet uitstralen.
Is de achtergrond nadien toegevoegd?
Is in feite een Beamer, en deze is geprojecteerd op de grijze achtergrond, we zijn dat nog grondig aan het testen, hier is het model ingevoegd met een layer, ik hou jullie zeker op de hoogte van de verdere verloop van de beamer, moeten hem nog onder de knie krijgen
Werkt zowel met bewegende beelden als met stilstaand uiteraard, je steekt er een HD DVD in, en je bent vertrokken , als alles goed werkt komt er een soort van T&S Lens bij voor de ondergrond mee te trekken
Comment