Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry dat ik soms naar reeksen kijk...
Deze vind ik de beste van je recente Sam reeks Hier zal ze beslist blij mee zijn, ze staat er super op
Bewerking : very JB ??
Sorry dat ik soms naar reeksen kijk...
Deze vind ik de beste van je recente Sam reeks Hier zal ze beslist blij mee zijn, ze staat er super op
Bewerking : very JB ??
Ja, ben er dan ook een serieuze workshop aan het volgen he dirk
So we livin life like a video
Where the sun is always out and you never get old
and the champaign is always cold
and the music is always good
and the pretty girls just happen to stop by in the hood
and they hop they pretty ass up on the hood of that pretty ass car
without a wrinkle in today
cuz there's no tomorrow
just a picture perfect day
Het leek me zowat jouw bedoeling... en die mag er zijn. Als een schijfje zon aan je
ochtendraam.
Erg mooi gedaan. De bewerking is mij iets teveel, maar dat is de mode tegenwoordig. Ik vind het geheel erg mooi en zou zo best in een mode tijdschrift kunnen.
grtjs Wim
"The important thing is not the camera but the eye..............
redelijk, dank u. kzit hier met een gebroken been aan de stoel gekluisterd
en met u, op fotografisch gebied heel goed zie ik, mijn komplimenten aan het model hé
Comment