Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red0-0

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Red0-0

Lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb, hopeijk kunnen jullie dit smaken.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Re: Red0-0

kan het wel smaken. zonder kader wel

Comment

Bij zo detail opnamen zou ik persoonlijk het stofje op de bril bovenaan wegwerken...

Alain
      Canon 5d mark II - 70-200L 2.8 is

Comment

De belichting van een bril is nooit makkelijk, maar hier perfect uitgevoerd.
        Gezien het inderdaad een close-up is, zouden ook de details tot in de puntjes af moeten zijn zoals het rode randje ronde de neusgaten, de witte stipjes op de bril, de iets rodere huid boven de mondhoek, dat ene haartje rechtsboven, het voorhoofd dat iets meer af mocht geknipt zijn ten voordele van de onderkant,...

Maar... het blijven maar details.
        De belichting hier is wat het toch een knappe foto maakt.

Zelf heb ik niets tegen kadertjes, maar er zijn er anderen Ik vind het witte randje dan ook een mooie aanvulling op het geheel. Met een "Polaroid" kader of minstens de bovenste rand even breed als de zijkanten was hij nog beter geweest.
        http://www.kimschollaert.be
        http://www.fashionbelgium.be

Comment

Bedankt voor jullie comments.
          Wat betreft de opmerking over de stofjes, terecht en ik zal dit nog wel eens bijwerken.
          Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Foto ansich super.

Ik kamp meer met de afwerking op dit niveau. (lees crop)

Dit is zo close en beauty dat je ook graag de perfectie wil zien op de huid. En dat mis ik hier.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
            X