Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wel leuk maar iets meer ruimte aan de onderkant had hem beter gedaan.
Krijg morgen een Benz-kruiwagen in de studio, kijken wat ik daar mee kan.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Hola! dat zien we graag Ik vind het een heel originele compositie, maar zou precies iets meer ruimte hebben genomen vanonder zodat het wiel van de kruiwagen er ook nog mee op staat. Ook een beetje jammer van de plantenbak op de achtergrond, die maakt het een beetje rommelig.
Ook de grootste kruiwagen had er voor mij volledig op gemogen, net zoals het wiel van de kleinste.
Leuk idee, goed belicht en mooi nabewerkt. Dit soort bewerking is momenteel "in" op editoriaal vlak en niet zo makkelijk te realiseren in PS als het soms lijkt.
Wat ik hier echter niet begrijp is de styling. Nu styl ik ook wel eens goed fout, maar hier snap ik de bedoeling niet van een onderbroek en een leren jas. Zo werk je meestal niet op straat en loopt dan met een kruiwagen rond.
Wat was je beweegreden hier? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Wat ik hier echter niet begrijp is de styling. Nu styl ik ook wel eens goed fout, maar hier snap ik de bedoeling niet van een onderbroek en een leren jas. Zo werk je meestal niet op straat en loopt dan met een kruiwagen rond.
Logisch. De sukkelaar werd totaal uitgekleed om die rechtse kruiwagen te bekostigen.
Hay Jorgen,
ik dacht dat in fashion geen grenzen bestonden
Is ook niet zo maar op straat, is op mijn binnenkoertje
tsja, volgens mij is de foto fouter dan fout, maar dan wel weer eentje vanwelke je over een half jaar nog weet dat je hem gezien hebt !! dat vind ik dan weer stoer
Slaat als een tang op een varken,maar op een of ander manier heb ik het idee dat het erg bewust gedaan is. (maakt de foto voor mij helaas nog steeds geen sterke)
Extreem kapsel, en totaal niet passende make-up, foute styling, en dan ook nog eens een fotograaf die niet weet wat hij vast wil leggen.
Als je niet weet wat je wil vastleggen, heb je inderdaad een probleem en dan is het ook niet mogelijk om af te stemmen met andere medewerkers natuurlijk. Maar dat is hier niet eens aan de orde.
't Is echter niet omdat je een leuk idee in je hoofd hebt over een man in zijn onderbroek met een leren vest en een kruiwagen, dat hier direct een "beweegreden" voor moet zijn hé
Comment