Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laura

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laura

Hallo,
    Dit is mijn eerste post hier op het forum. Heb er lang over gedaan om toch eens iets te posten.
    Volg in de Vrije Ateliers te Sint-Niklaas een workshop van An Nelissen en dit is werk van een uitje op locatie met modellen.

Model: Laura

Schiet maar raak zou ik zeggen, alle commentaar is welkom.

Groetjes,
    Klaus

D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
    SB600, Slingshot AW100

Re: Laura

Enige wat ik je mee kan geven als je met modellen op locatie gaat is dat je moet kiezen welk onderwerp je wilt benadrukken. (ook op niet-locatie trouwens)

Denk als je naar deze plaat kijkt, en je ogen volgt, dat je ongeveer snapt wat ik bedoel

Los daarvan vind ik de plaat een tik onderbelicht. Je hebt nog ruimte aan de rechterkant van je histogram. Trek de levels maar iets op, en je plaat gaat meer leven.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Hij kan idd een stuk pittiger, maar wil je dat?
      Ik vind het grauwe bij deze plaat eigenlijk wel passen. De vraag is of je het bewust gedaan hebt of dat het een snelle toevallige zwart-wit omzetting is geweest.
      Dat is wel belangrijk of wat Mad max ook al zei:
      Wat wil je met de foto benadrukken en op wat voor manier

Comment

Bedankt voor de reacties. Het was idd de bedoeling om het wat onderbelicht en grauw te laten. Het gaf naar mijn gevoel wat extra mee aan de foto.
        Eerlijkheidshalve moet ik nog meegeven dat het een crop is van een ruimere foto. Ook daar denk ik nog wat meer uit te kunnen halen.
        D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
        SB600, Slingshot AW100

Comment

Working...
        X