Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Demi

Demi vroeg mij om weer eens te shooten. Daar zeg ik natuurlijk gene nee tegen!

Sinds lange tijd weer eens een shoot met Demi (mijn ontdekking van 2009, toen 13), gehad. (Nét iets meer dan een jaar terug). Ze heeft nog niets van haar schoonheid ingeboet.

Ga dit jaar beslist vaker met haar aan de slag!

Anyway, hier de credits:

Model: Demi Houben (14 jaar)
    Styling: Demi
    MUA: Marjo Schipper
    Hairstyling: Anita Houben
    Foto & Bewerking: Gé Hendriks

Enjoy!

Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Re: Demi

Gé,

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dit een wat mindere plaat van Demi.
    Heb Demi zelf een aantal keren voor mijn lens gehad en uit Demi is zeker veel meer uit te halen. Ze is een pracht meid en de lengte heeft ze ook mee. Belichting aan de rechterkant had de plaat beter gedaan.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Re: Demi

Om wat meer de aandacht op haar gelaat te trekken EN om het geheel een beetje "spannender" te maken voor de kijker, kon je je toestel ook een kwartslag naar rechts gedraaid hebben of nu natuurlijk nog de prent een kwartslag naar links zodat haar rug verticaler op de foto staat.

Verder mis ik een beetje scherpte nog, vooral in de haren
      en ik mis ook wat contrast (en heb je hier nu last van 'spil' van een tweede lichtbron?) Even de niveau's in PS bijregelen kan verbetering brengen.

Een tip voor de pose misschien? Armen heel dicht tegen het lichaam gedrukt zorgen voor een bredere bovenarm, wat niet flatterend is.
      http://www.kimschollaert.be
      http://www.fashionbelgium.be

Comment

Working...
      X