een update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vrolijke vijftiger
Collapse
X
-
-
Re: vrolijke vijftiger
Op het eerste zicht zou ik deze nog iets contrastrijker durven brengen in aangezicht en haar. Maar bij langer kijken twijfel ik wat omdat het er een gezellige gast uit ziet die misschien niet te hard weergegeven mag worden (althans niet op deze manier)...
'k ben er nog niet uit...
-
Denk dat je keylight nog een klein stukje mocht zakken toch.
Kwestie van de oogkassen mooi uit te lichten en de butterfly onder de neus niet te groot te hebben ook.
Verder toch al goed op weg hoor
Je hebt dat gemaakt met reportageflitsen dacht ik, nee?
Comment
-
Xafke
Denk dat je keylight nog een klein stukje mocht zakken toch.
Kwestie van de oogkassen mooi uit te lichten en de butterfly onder de neus niet te groot te hebben ook.
Verder toch al goed op weg hoor
Je hebt dat gemaakt met reportageflitsen dacht ik, nee?
gemaakt met een Nikon Speedlight als keylight en een stokoude studioflitser om achtergrond op te lichten en wat schaduw in te vullen.
Moeten die oogkassen lichter? Ik was eigenlijk tevreden met de schaduw die half ingevuld werd door het zijlicht.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
Voor mij moet niets hoor putor.
Ik zeg gewoon wat ik voor mij persoonlijk anders zou doen.
Of mijn idee beter is weet ik niet zo direct
Als dat jou expressie is, is dat goed voor mij hoor.
Ben wel verast dat je studioflits hier toch goed presteerd hehLast edited by xafke; 14 februari 2011, 02:24. Reden: woord bijgezet dat ik vergeten was blijkbaar LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
Ben wel verast dat je studioflits hier toch goed presteerd heh
heel goed, maar ik had snellere herlaadtijden en meer flitskracht verwacht.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
-
Ben al een paar keer komen piepen en er schort voor mij iets, maar ik weet niet goed wat.
Of het gezicht is wat onderbelicht, of het ligt aan de zw/w omzetting die het gezicht zou grauw en somber maakt. Ik mis dus pit bij deze vrolijke 50-er.
Comment
-
Over de gehele lijn wat te donker. Zeker de trui, want die is volledig zwart zonder enige textuur. Als die in RAW is genomen, kan je nog heel wat ophelderen.
Grtz
PietPiet Cosaert
http://kepsfotografie.wordpress.com
Comment
Comment