Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21-28-35 weeks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 21-28-35 weeks

Als het mee zit mag ik over weer 6 weken het "resultaat" vereeuwigen

Re: 21-28-35 weeks

knap drieluik

alleen had ik mss gekozen om de donkerste achtergrondgrijstint op de laatste toe te passen
    Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
      knap drieluik

alleen had ik mss gekozen om de donkerste achtergrondgrijstint op de laatste toe te passen
      Daar moet ik in volgen. Ik vind de portretten op zich geslaagd in drieluik, maar de achtergronden sluiten niet echt aan.

Comment

Leuk 3-luik maar wat me stoort is de achtergrond kleur. Je had misschien beter de achtergronden van wit (foto1) over grijs (foto 2 en 3) naar zwart (toekomstige foto 4) kunnen laten evolueren zodat er een richting of lijn in je 3-of 4-luik zit.

My 2c
        Mutley

(blijkbaar delen er meerdere mijn mening maar typ ik niet zo snel :-)
        I'm not young enough to know it all!
        Canon EOS 450D cameraake, kit lenske, een Sigma standaard zoom lenske, zoom lenske, visoogske en een staanderke om alles op te zette.

Comment

Merci:

het zijn drie verschillenmde sessies geweest, met verschillende belichtingen.
          De achtergrond proberen na elkaar toe te trekken wordt er niet mooier op.
          Vind het zelf wel iets hebben (breekt zo lekker de week)

Comment

Toffe reeks.
            Mooi hoe ook een foto kan groeien .....

Comment

Achtergronden passen misschien niets zo bijeen, toch een toffe reeks.
              Grtjs

Comment

Interessant :het isniet alleen de ronding en de buik die verandert, maar ook en vooral de uitstraling van glamour in foto 1 tot eigenlijk natuurlijke look die de lasten van een zwangerschap, licht of zwaar, in foto 3 mooi aantoont.

Comment

Working...
                X