Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Blijkbaar is er met een fohn gewerkt ipv een ventilator, waardoor het haar wat piekerig is.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Ik vermoed dat je model last had van je ventilator en dat haar ogen wat geiriteerd waren en zo die reactie in vooral de linkerhelft van het gezicht brengt.
Rechts (voor haar) zit het gelaat mooi relaxed, links is het geschrokken.
Is een zeer normale reactie trouwens maar is niet zo mooi op foto naar mijn smaak.
Was deze nog mooier geweest met het bovenste deel van haar hoofd eraf?
Dat is een kwestie van smaak misschien.
Knap belicht, mooi bewerkt in alle opzichten, scherpte heel goed.
De sobere styling (oorringen, ring, french tips) en make-up maken het plaatje compleet.
Kan mij het schelen dat haar ene oog wat groter is dan het andere, voor mijn part kijkt ze scheel
Dit beeld is helemaal top !
Er is inderdaad een onbalans in het gezicht, maar ik denk dat dit te wijten is aan gezichtsbedrog. Nu houd ze haar hoofd een beetje schuin. Als je nu de foto rechtzet met de neus als referentiepunt dan valt , wat mij betreft de onbalans weg
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment