Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Licht zit mooi alweer
Maar heb het iets moeilijker met de kadering.
Naar mijn persoonlijke smaak zie ik teveel detail links, rechts beetje en boven die spiegel. Ook die zware slag van je flits op de muur.
Kwas zo ff aant kijken en denk dat een crop me meer zou bevallen.
typisch een voorbeeld, van waar schuinstand totaal geen nut heeft.
het voegt echt niets toe aan het geheel, maakt het eerder belachelijk.
zonde van al die moeite en voorbereiding en dan met dit als resultaat komen.
kleuren zijn wel opvallend mooi.
grt,bouk.
Het heeft wel iets speciaals vind ik,wel jammer van die schaduw achteraan de ladder, heel mooi van kleur.Een mooi idee,mooie plaat maar een echte topper is dit voor mij niet
Er zijn ook rechte versies van de foto, maar die zijn veel minder dynamisch.
Graag had ik zelf iets meer "hoofdruimte" gehad aan de onderkant, achteraf bekeken, maar die is er niet. Meer croppen van boven had ook gekund, maar liever niet. Aan de zijkant kan er wel wat af, maar ik wil geen hele smalle foto. Trouwens, die accessoires in de achtergrond hangen er nu eenmaal, en ze hangen niet echt in mijn weg.
Er zijn ook rechte versies van de foto, maar die zijn veel minder dynamisch.
Graag had ik zelf iets meer "hoofdruimte" gehad aan de onderkant, achteraf bekeken, maar die is er niet. Meer croppen van boven had ook gekund, maar liever niet. Aan de zijkant kan er wel wat af, maar ik wil geen hele smalle foto. Trouwens, die accessoires in de achtergrond hangen er nu eenmaal, en ze hangen niet echt in mijn weg.
bedankt voor deze uitgebreide toelichting.
grt,bouk.
Comment