Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op technisch vlak ga ik geen commentaar geven, daarvoor ben ik niet voldoende geschoold in deze leer, een beginnerke zeg maar.
Ik kan dus enkel oordelen op het gevoel, inhoud van het beeld.
Als ik het plaatje bekijk heb ik het gevoel dat de dame in kwestie op het doek gevallen is. De aftekening rond het lichaam (vooral schouders en bovenste ledematen) vind ik te sterk.
Tevens kan ik er geen echte sfeer in terugvinden. Ik snap het verband niet met de schoen die tussen haar benen staat, het dromerig naar boven kijken en naaktpose. Ik weet niet waar ik eerst moet naar kijken: de schoen of het gezicht van het model. Het feit dat het model naakt op de foto staat vind ik dan ook niet meteen een meerwaarde voor de foto.
Meestal verteld een beeld een verhaal of roept het een bepaalde emotie op die in relatie staan met elkaar. Dit kan ik hier niet meteen in terugvinden. Misschien is het gewoon kunst? In elk geval kan deze foto me niet prikkelen
leuke pose, zo afwachtend tot die tweede schoen naar beneden komt)(.
vind het rood van de huid hier en daar wat tè. (zie hand).
de afscheiding van het lichaam en de benen ook niet zo mooi, geeft nu de indruk van een pop met van die benen, die je vroeger als kind alle kanten liet opdraaien.
bedoel de lijnen hè.(zaten vast met een touwtje in de pop ook de armen).
maar.....kom maar op met meer van dit.
grt,bouk.
ik vind dit een banale naaktfoto , niet meer of minder.
Vlakke verlichting, pose kan me niet bekoren en gebruik van de schoen als attribuut ontgaat mij helemaal.
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
ik vind dit een banale naaktfoto , niet meer of minder.
Vlakke verlichting, pose kan me niet bekoren en gebruik van de schoen als attribuut ontgaat mij helemaal.
Volledig mee eens. Met een leuk kleedje of bikini was de foto misscien beter geweest
Mvg
Spogy
Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.
Het beeld is vergelijkbaar met je vorige, vandaar dat mijn commentaar ook in dezelfde richting gaat, het is platte bloot fotografie, en ondanks de naaktheid van je model is het toch geen uitdagend beeld, en het is zeker geen artistiek beeld. Net als in het vorige beeld ontbreekt er logica aan het beeld. Je confronteert de kijker met een naakte vrouw op een wit blad, in een pose, waar ze ogenschijnlijk geen interesse heeft voor de kijker, want ze kijkt naar boven, wat vandaar moet komen is een raadsel, want schoenen vallen niet uit de lucht. Door de witte achtergrond kan de kijker daar ook geen informatie van krijgen.
MVG, Jeff C.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Beetje misbegrepen mss.
Ik vind belichting en zo toch goed gedaan hoor.
Schaduwen en zo goed onder controle
Je ziet een vrouw mooi puur natuur (mits kleine healing waarschijnlijk) maar toch zeer naturel.
Setting is ook es iets anders en eigentijds.
De schoen....ja... zonder zou em niet op BD mogen waarschijnlijk
Los van BD vind ik het goed gedaan om net het teveel aan detail mooi achter da bandje van de schoen weg te schuilen, somige mensen vinden het dan meer waardeerbaar denk ik.
Ik bekijk het zo: DIT is de vrouw die naast je in bed komt liggen in dit tijdperk, niet de vrouw van uit de boekjes.
Als dat je bedoeling was dan is dat aardig goed gelukt
Mijn respect krijg je alvast.
Technisch ok, maar inhoudelijk vind ik hem niet geslaagd. Ik snap de meerwaarde van 1 schoen niet.
Ik heb al veel sterker werk van je gezien, maar deze doet het niet (voor mij).
Comment