Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
hallo welkom op BD ik zou hier toch graag effe mijn mening over kwijt willen na al die enthousiaste meningen effe toch een paar punten van kritiek .
hierdoor zal iedereen me wel weer haten maar ik vind dat men toch eerlijk moet blijven want zo ga je anders niet bijleren . in mijn mening ben je beetje te ver gegaan met de shop de huid die mist structuur en de ogen zijn ook overshopt het geheel komt te vlak over bij me , ga altijd in lage % tewerk beetje bij beetje en zo je beeld opbouwen zo ga je een mooier resultaat hebben na einde toe
hallo welkom op BD ik zou hier toch graag effe mijn mening over kwijt willen na al die enthousiaste meningen effe toch een paar punten van kritiek .
hierdoor zal iedereen me wel weer haten maar ik vind dat men toch eerlijk moet blijven want zo ga je anders niet bijleren . in mijn mening ben je beetje te ver gegaan met de shop de huid die mist structuur en de ogen zijn ook overshopt het geheel komt te vlak over bij me , ga altijd in lage % tewerk beetje bij beetje en zo je beeld opbouwen zo ga je een mooier resultaat hebben na einde toe
Hallo,
Ik sta open voor alle kritiek.. en dit was een van mijn verwachte kritieken, heel erg bedankt, en ik moet zeggen dat ik eens ben met u
Nikon D90 - Nikon Nikkor 50mm f/1.4 - Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 - MacroSigma 8mm F3.5 EX DG Circular Fisheye - Tamron AF 20-40mm f/2.7-3.5 SP Asp. IF
Ik snap de opmerking van jim, je kan niet naast de bewerking kijken.
Maar toch vind ik deze plaat vragen om dergelijke overkill, tis net dat die de plaat zo mooi maakt. De detail zit nu in de fabric met net genoeg nog op oog en lippen.
De rest is allemaal contour en lijnenspel.
Ik snap de opmerking van jim, je kan niet naast de bewerking kijken.
Maar toch vind ik deze plaat vragen om dergelijke overkill, tis net dat die de plaat zo mooi maakt. De detail zit nu in de fabric met net genoeg nog op oog en lippen.
De rest is allemaal contour en lijnenspel.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Jammer dat Jim daar geen oog voor heeft. Hij balanceert zelf ook steeds op de rand van wat kan en niet kan (en blijft dan nét aan de veilige kant, waar ik veel bewondering voor heb want zijn bewerkingen zijn steeds perfect).
Als er meer scherpte was geweest had dit voor mij ook een topper geweest zoals mijn voorgangers reeds verbhloemd hebben. Nu is het voor mij ook een vlakke foto zoals reeds eerder vermeld.
Bewerking is natuurlijk een kwestie van smaak maar voor mij heb je een heel mooie foto kapot geshopt. Andere foto zijn hier voor deze reden reeds met de grond gelijk gemaakt, terwijl jij hier wieerrook ontvangt.
Kwa compo is er iets dat bij mij wringt, maar tevens geeft dat de foto iets positiefs extra's.
Plaats de volgende keer je foto in het midden, dat kijkt prettiger.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment