Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lady Kamara
Collapse
X
-
-
Re: lady Kamara
JA hier hou ik van...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
-
-
pas haar 4de shoot en vind dat ze het goed doet.
Heb bijna niets moeten bijsturen.
Het enige wat ik moest bij sturen, was de plaats waar ze moest staan. Ze liep altijd achteruitEen amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven G. Bekijk berichtHet enige wat ik moest bij sturen, was de plaats waar ze moest staan. Ze liep altijd achteruitGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAltijd oppassen dat je geen knoflook eet voor een shootEen amateur maakt zich druk om scherpte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven G. Bekijk berichthaha, heb ik eigenlijk nog nooit bij stil gestaan
Deze vind ik persoonlijk mooier dan de andere
maar dat is smaak
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven G. Bekijk berichthaha, heb ik eigenlijk nog nooit bij stil gestaanGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtlol... ik heb altijd ruzie met mijn vrouw als die het in het eten stopt en ik moet de volgende dag visagie doen. Kun je echt niet maken. (net als roken) en ik vind beide zo lekker
Ook roken is vervelend voor iemand die niet rookt, ben zelf ook roker en blijf nog verder uit de buurt als ik net een sigaret hebt gerookt
@ de anderen: ook bedankt voor de reacties.Een amateur maakt zich druk om scherpte
Comment
Comment