Aub de crop. Ik heb het niet zo op die bloem. Mi vraagt die dan alle aandacht.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tja...
Collapse
X
-
-
Re: Tja...
ga voor het bovenste deel van het origineel en voor het onderst deel van de crop.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
2 keer tja... hier!!!
kan me in beiden vinden hoor!! alhoewel de bloem op't origineel een leuk/fris accentje is!
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtOrigineel is echt super. Niet croppen dus.
@ figo... leer eerst zelf fotograferen alvorens te beoordelen zoals je nu doetOorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtDe originele voor mij, wat een beauty!nikon stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtOrigineel is echt super. Niet croppen dus.
@ figo... leer eerst zelf fotograferen alvorens te beoordelen zoals je nu doet
Comment
-
Zit er hier even naar te kijken. De belichting is in ieder geval super knap.
Het origineel (met bloem) draagt mijn voorkeur omdat ik de crop toch iets te krap vind. Zit me wel af te vragen of een vierkante uitsnede van het origineel geen optie zou kunnen zijn (? met slechts een deeltje van de bloem). Zou dit overwegen om de nadruk (die nu toch wat op de bloem ligt) te verleggen.
Comment
-
-
Ik vind het origineel het beste maar ik zou die croppen tot een paar centimeter boven de haargrens en dan het onderste stukske van de bloem wegshoppen (maar dat is omdat ik helemaal niet van dat soort bloemen houd)
Verder vind ik het een absoluut juweel qua licht, kleur, make up en het prachtige model.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
wow! prachtig model, fantastische foto! Foto's kunnen mij allebei bekoren!
Comment
-
-
knap model, mooi belicht, mooie pose, allemaal top!
ik heb wel mijn vragen bij de verscherping van de linkerkant van het gezicht. De MU heeft heel goed haar best gedaan om een mooie strakke huid te plamuren. De verscherping doet daar in mijn ogen wat afbreuk aan. 't Zou natuurlijk kunnen dat de foto zo uit de doos kwam, maar dan zou ik die delen van het gezicht een klein beetje verzachten.The Knight That Says Ni...kon
Comment
-
Comment