Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit bevalt me wel!
Enig puntje is - ik mis het linker oog - die is bijna helemaal zwart.
Dan moet je toch eens je monitor wat bijstellen. Bij mij alle details in de ogen.
Daar nog een tekst bij in de aard van "Live in concert"
Wat mij direkt opviel was alsof het lijkt dat er een paar neushaartjes te zien zijn.
Voor de rest een foto vooral de achtergrond.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Elke foto heeft zijn voordelen en nadelen maar voor het zenden vind ik wel proficiat
Wist niet dat Johan Cruijf hier ook zat
Mooie plaat....detail in het oog is goed...glimmertje bij de wenkbrouw is het enige dat licht "stoort"...maar geeft aan de andere kant ook wel wat spanning...ik zou er trots op zijn als ik hem gemaakt had
Ik heb me waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt - ja, detail is te zien , echter zou ik persoonlijk meer licht in dat tweede oog wensen. Blijkbaar is mijn komment echt te letterlijk opgevat. Excuus!
Ik heb me waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt - ja, detail is te zien , echter zou ik persoonlijk meer licht in dat tweede oog wensen. Blijkbaar is mijn komment echt te letterlijk opgevat. Excuus!
Als je schrijft "ik mis het linker oog - die is bijna helemaal zwart." dat is geen kwestie van te letterlijk opgevat.
Maar het is inderdaad niet gemakkelijk om op te schrijven wat je denkt.
Dus hou daar rekening mee.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment