Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi! En gek genoeg zou normaal gesproken de te roze huidtint mij storen en de afgesneden voeten.... maar neen... Ik vind het prachtig juist zoals het is.En zou er niets aan veranderen!
leuk maar croppen tot net boven de (niet zulke mooie) knieën.
hoofd/kin had ook iets naar omhoog gemogen, nu zitten de ogen net tegen de rand van het montuur van de bril.
grt,bouk.
hoofd/kin had ook iets naar omhoog gemogen, nu zitten de ogen net tegen de rand van het montuur van de bril.
Ik denk dat je met deze uitspraak 100 % verkeerd zit,...we hebben verschillende hoogtes getest, en ik kan je verzekeren dat dit het sterkst overkomt.
Maar bouk,ieder zijn visie natuurlijk, en omdat ik ook steeds vooruit wil in mijn fotografie,
zou ik heel graag eens een modellen workshop volgen bij je, ik ben ervan overtuigd,
dat ik in het bijsturen van mijn modellen bij jou nog enorm veel kan opsteken...
.......... en omdat ik ook steeds vooruit wil in mijn fotografie,
zou ik heel graag eens een modellen workshop volgen bij je, ik ben ervan overtuigd,
dat ik in het bijsturen van mijn modellen bij jou nog enorm veel kan opsteken...
tja...dan ben je toch te laat hoor.
ben 5 jaar terug al gestopt (om gezondheidsredenen) met die cursussen geven, maar ben nu wel een boek aan het schrijven over de relatie tussen fotograaf en model.
grt,bouk.
De blik van het model, de kledij, pose en kleuren: het past allemaal bij elkaar.
Die schaduw vind ik raar; misschien schat ik het verkeerd in hoor, maar bij de schaduw lijkt er meer ruimte te zijn tussen haar bovenbenen. Soit, doet voor het overige niets af aan het "totaalbeeld" hoor voor mij.
Comment