Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet mis Jorgen. Achtergrond, pose, kledij, gezicht, hair allemaal dik
Mooie buik is wel wat gebruinder dan de rest. Navel zou ik een beetje verkleinen met de liquify filter..
Niet mis Jorgen. Achtergrond, pose, kledij, gezicht, hair allemaal dik
Mooie buik is wel wat gebruinder dan de rest. Navel zou ik een beetje verkleinen met de liquify filter..
lol.. was net aan het corrigeren zie ik jouw comment.
Navel laat ik ff zo. Heb vierkante ogen momenteel hahaha.
ik vind hem super! alleen op mijn scherm zit er bij de borstkas nog een lichtblauwe zweem maar daar kijk ik over moesten al mijn experimenten zo goed zijn
Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8
ik vind hem super! alleen op mijn scherm zit er bij de borstkas nog een lichtblauwe zweem maar daar kijk ik over moesten al mijn experimenten zo goed zijn
Dat is bij mij idd ook het geval, het is daar een beetje blauwig
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Iets wat me direct opviel; het rechtse bh-bandje dat iets strakker mocht zijn. Uiteraard mierenneuken, maar goed anders kunnen we niet veel commentaar geven!
uiteraard zit er een toning over, maar een zweem op de borst zie ik hier zelf niet. Ook niet op mijn iphone
Op wat voor scherm kijken jullie?
Zien anderen dat ook?
Een niet gecalibreerd laptopscherm met een iets te zwak contrast maar dat qua kleuren behoorlijk accuraat is (als ik vergelijk tussen de foto's die ik laat afdrukken bij profotonet vergeleken met hoe ik ze zie op mijn scherm).
70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com
Nou ... ik dacht dat ik toch wel een beetje een herkenbare stijl de laatste tijd had
Noem het meer zo'n fase dat je weer eens wat ontdekt.
Soms zijn het de rastertjes, dan de gradients, nu weer de 'hdr' achtige bewerkingen, een ander 'behangetje', contrasten, toning enz.
Allemaal dingen die mogelijk zijn in PS en om de skills te kietelen en te oefenen
Helaas is het een lange weg en zal er nog veel gepoetst moeten worden.
Uiteraard hoeft dit niet, maar de tools zijn er.. dus waarom niet mee experimenteren.
Comment