Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wegens grandioos succes dacht ik ik sluit me eens aan bij de toppers hier geen ik ga voor een verschillend huidtintje misschien meer succes gegarandeerd
still the same model
same make up artist
and yep its still me
Zal ik hier van "Leer" trekken cé
Net zoals de vorige plaat uit deze collectie , is dit een zeer gelikt plaatje
Kleurtjes lekker Make Up en bewerking tot in het detail he
btw, waar is die andere foto?? kan die nergens meer zien
btw, waar is die andere foto?? kan die nergens meer zien
Ghappy newyear is in het testforum terecht geraakt omdat de foto te groot was en niet aangepast tijdens laatste bezoek
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Eel mooi
Enig zeurpuntje vind ik dat het model precies elk moment kan voorover vallen.
Verder eeel leuk van kleur.
Je vorige foto was ook een toppertje.
Wegens grandioos succes dacht ik ik sluit me eens aan bij de toppers hier geen ik ga voor een verschillend huidtintje misschien meer succes gegarandeerd
still the same model
same make up artist
and yep its still me
FF chil Jimbo.
Uiteraard weten we allemaal dat je superdope platen maakt. Soms ff iets te heftig voor BD begrippen, maar toch. Je platen zijn supers. (jups me jaloers)
Hier en daar voor mijn taste to much highpass and sharping, maar toch.
Niet meteen gaan roepen 'wegens grandioos succes'.
Van jouw kant heb ik nog maar weinig of geen enkel serieus input gezien op andere forumleden.
OT: Ik vind deze dus ff 10 x beter afgewerkt (ook qua toning) dan je vorige die door je eigen toedoen is verwezen naar het test forum omdat de maten niet klopte.
Los daarvan vond ik die vorig ook echt mega, maar als je nog eens gaat mekkeren ... pas dan eerst de maten aan
(edit) Commentaar iets verzacht. Was beetje gepikeerd door omstandigheden op mijn eigen shoot. Excuus
Comment