Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Héél mooie foto, mooi belicht.
(had voor mij wel iets meer ruimte links mogen krijgen)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Mooie foto. Wat is de lichte dikke streep boven haar linker wenkbrauw? Ook het flitslicht op haar lippen zou ik een beetje wegshoppen.
Maar ik doe het je niet na....
de lichte vlek is bekomen door schaduw van het net, en als je het flitslicht zou wegshoppen van op de lippen dan zouden ze en nog al doods uitzien, dit geeft net iets extra vind ik.
in photoshopboekjes leren ze je hoe je dit achteraf moet toevoegen (lippen benadrukken), dit is terplaatse bekomen (spaart mij veel tijd)
de lichte vlek is bekomen door schaduw van het net, en als je het flitslicht zou wegshoppen van op de lippen dan zouden ze en nog al doods uitzien, dit geeft net iets extra vind ik.
in photoshopboekjes leren ze je hoe je dit achteraf moet toevoegen (lippen benadrukken), dit is terplaatse bekomen (spaart mij veel tijd)
Dank je wel voor de feedback. Weer iets bijgeleerd. En ik maar proberen wegshoppen bij de kinderfotografie . Alhoewel ik dit licht telkens probeer te vermijden wist ik niet dat dit in de boekjes stond.
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografieBekijk bericht
Dank je wel voor de feedback. Weer iets bijgeleerd. En ik maar proberen wegshoppen bij de kinderfotografie . Alhoewel ik dit licht telkens probeer te vermijden wist ik niet dat dit in de boekjes stond.
voor iets te vinden in de boekjes moet je ze natuurlijk eerst lezen haha
ik heb er hier een aantal liggen dus .....
Comment