Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
jammer dat het montuur van de bril dwars door de ogen loopt.
grt,bouk.
Da's eigenaardige hé: je ziet dat wel meer dat brillendragers hun pupil net achter de rand van het glas/montuur houden. Je moet daar inderdaad op letten. 't Moet zijn dat ze zo beter zien ? Tegelijk ver en dichtbij of zo ? Ik draag geen bril, dus weet het niet, maar het fenomeen was me al opgevallen.
Da's eigenaardige hé: je ziet dat wel meer dat brillendragers hun pupil net achter de rand van het glas/montuur houden. Je moet daar inderdaad op letten. 't Moet zijn dat ze zo beter zien ? Tegelijk ver en dichtbij of zo ? Ik draag geen bril, dus weet het niet, maar het fenomeen was me al opgevallen.
Ik draag een bril voor beter zicht op korte afstand.
Zonder bril is alles de eerste meter flu +-
Dus kijk ik ook over men bril om mijn goed werkend zicht te gebruiken voor afstanden van meer dan 1,5 meter zo.
Vandaar da somige mensen idd hun bril zo laag zetten
Comment