Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Russische Roulette

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Russische Roulette

Ik hoop dat deze hier mag staan?

kleur-toning
    Last edited by Nena; 30 december 2010, 17:39. Reden: zwart-wit voorkeur, daarom gewisseld
    Al doende leert men...

Flickr

Re: Russische Roulette

ga voor zwart/wit en niet alleen omdat ie groter is.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik ga ook voor de "zwart wit" alhoewel die volgens mij helemaal geen zwart wit is
      Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        ga voor zwart/wit en niet alleen omdat ie groter is.
        grt,bouk.
        Idem. Mits een beetje setting zou het zo een film-noir beeld kunnen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
          Idem. Mits een beetje setting zou het zo een film-noir beeld kunnen zijn.
          Kun je dit wat meer verduidelijken? Ik ben geinteresseerd wat je bedoelt.
          Al doende leert men...

Flickr

Comment

Film Noir is een genre dat hier vooral vlak na WOII succes had. Het genre wordt getypeerd door z'n (meestal) zwart-wit beelden een zwaarmoedige, melancholische stemming.
            Het idee van de femme fatale met de revolver is leuk, het is alleen jammer dat het duidelijk een stuk speelgoed is. Verder zou je met bv juwelen en kledij uit die tijd een beter tijdsbeeld kunnen geven.
            Ook de belichting speelt bij het genre een belangrijke rol. Maar dat maakt het zo'n interessant onderwerp.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErrEs Bekijk bericht
              Film Noir is een genre dat hier vooral vlak na WOII succes had. Het genre wordt getypeerd door z'n (meestal) zwart-wit beelden een zwaarmoedige, melancholische stemming.
              Het idee van de femme fatale met de revolver is leuk, het is alleen jammer dat het duidelijk een stuk speelgoed is. Verder zou je met bv juwelen en kledij uit die tijd een beter tijdsbeeld kunnen geven.
              Ook de belichting speelt bij het genre een belangrijke rol. Maar dat maakt het zo'n interessant onderwerp.
              Mooie opname maar niet echt " cine noire" heeft er wel wat van maar te weining, is meer low key voor mij. Trouwens dat hangertje rond de nek is helemaal niet uit die periode he .....
              Even terzijde, bij Russiche Roulette zet men het pistool op de slaap. Niet langsheen de kaak.

Groet Flash
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                Even terzijde, bij Russiche Roulette zet men het pistool op de slaap. Niet langsheen de kaak.
                Mja, i know, maar ben zo slecht in titels...
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Mja, i know, maar ben zo slecht in titels...
                  Wel een heel mooie plaat hoor Nena, de titel verpest het niet hoor, What`s in a name he
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                    Mooie opname maar niet echt " cine noire" heeft er wel wat van maar te weining, is meer low key voor mij. Trouwens dat hangertje rond de nek is helemaal niet uit die periode he .....
                    Daarmee, zie post #4.

Comment

bedankt voor de comments. Dit was een afsluiter van een sessie. Weldra de originele opzet...
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Geen Russische Roulette nee. Doet me meer denken aan iemand die zit te overwegen of
                        ze hem al dan niet zal af knallen. Want verdient dat stuk verdriet wel te leven? Mooi hoe
                        je die afweging in haar ogen kan lezen.
                        Misschien denkt ze zelfs om de fotografe onder vuur te nemen.

Comment

Working...
                        X