Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bijzonder knappe foto: mooie golvende lijnen, subtiele kleuren. Zowel fotograaf als 'L' hebben dat schitterend gedaan. P.S. op mijn scherm nog net doortekening onder het been.
Ik heb deze week wel effe de tijd genomen om dit beeldje (bij mij, en bij vrienden en familie) eens op
verschillende computer schermen te bekijken,
en mijn conclusie is dat er een ENORM verschil van beeldkwalitijd bestaat tussen een Eizo, een Mac, een Yliama scherm, en dan daar tegenoverstaand bijvoorbeeld een PC labtop,
en ik spreek dan nog niet eens over een 350 Euro kostende PC notebook,...hierop was de volledige onderkant van mijn foto volledig wit uitgebrand...
Groetjes, en een fijn en productief 2011 toegewenst
Zeer mooi hoe haarkleur en schaduwkleuren zo harmonieus samen werken. En dit nog eens extra verfijnd door de subtiel weergegeven huidskleur. Een serene naaktfoto die door het samenspel van de lijnen van hand en hals versterkt wordt.
Voor mij verbreken de tepels, het (rozig) wit. Niet dat ik iets tegen borsten heb maar hier een kleine stoorzender.
Het lange haar op haar rug geeft voor mij een vertekend beeld omdat de onderste(donkerste haarstreng een welving in het lichaam brengt die er niet is waardoor de eigelijke welving er nu uitziet als een verdikking op de rug.
Voor de rest een mooie belichting.
Been versmeld bij mij ook met de ondergrond, wat voor mij dan weer een pluspunt is.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment