Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sereen plaatje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sereen plaatje

Monica,

Voor mij...en dit is heel persoonlijk he

De foto....super...belichting goed, pose prima, compo prima, allemaal heel goed..!

De bewerking...niet mijn ding....is heel persoonlijk waarschijnlijk, maar voor mij hou je zo een "te doods" plaatje over...als ik de foto zie, en je dochter....dan mis ik de kleur...de frisheid, het levendige blonde haar...

Het is niet dat ik het niet mooi vind, dat het niet mooi is, maar geef mij je andere plaatjes maar..! Deze...hoe knap ook...ik sla een ronde lofzang over
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Effenaf schitterend...
      Alles past bij het model en de leeftijd...

Comment

Ja hoor, super plaatje...

Mss verschil tss ogen en de rest ietsje minder...

Comment

Prachtig plaatje!
          Facebook
          Flickr
          500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
            Het is niet dat ik het niet mooi vind, dat het niet mooi is, maar geef mij je andere plaatjes maar..! Deze...hoe knap ook...ik sla een ronde lofzang over
            Nou lekker dan, staat je netjes

Ik begrijp de voors en tegens wel. Ik had helemaal geen vintage in gedachten...ik ben eigenlijk een jaar lang erg huiverig geweest voor PS (ik heb zelf een poos alleen met PSPX2 gewerkt) en heb nu de filtertjes, textures, actions, pluginns en schuifjes ontdekt. Van mijn "geklungel" mogen jullie fijn meegenieten

Xafke: Ale ja bon, de foto zelf is super natuurlijk een mooi meisje en passende pose.
            Vreemd vind ik beetje de prinses look met ring en oorbelletjes maar los-geravotte haartjes.
            Los geravotte haar
            Ahhhhh, ik ben een uur bezig geweest om dat haar van Anne te temmen. Ladingen schuimmousse, haarverstevigers en bussen haarlak zitten erin, nadat ik het had opgestoken en een paar losse plukken had gekruld Je wordt bedankt...lol.

Comment

Zeer mooi plaatje en geeft een rustige sfeer weer; Ik zal ookeens wat meer met mijn eigen kinderen moeten oefenen maar de tijd (en zin) ontbreekt me.
              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                ...
                Los geravotte haar
                Ahhhhh, ik ben een uur bezig geweest om dat haar van Anne te temmen. Ladingen schuimmousse, haarverstevigers en bussen haarlak zitten erin, nadat ik het had opgestoken en een paar losse plukken had gekruld Je wordt bedankt...lol.
                Oooooooooooooooooops
                Soooorry

Comment

np, ik zat maar wat te geiten.

Comment

Probeersel gelukt geen schaduwen. Maar niet echt mijn ding. Hier zit veel meer in maar dat zul je zelf wel weten en terwijl ik dit schrijf denk ik wel dat je nog op ondekkingstocht bent.
                    Laat je niet verleiden om de computer je foto's te laten maken, maar zoek een gulden middenweg tussen shoppen en je niveau dat je nu al bereikt hebt
                    Robby BB
                    Minder tijd achter de computer
                    Is meer tijd achter de camera

Comment

Je hebt wel gelijk hoor Robby. Het zijn dan ook alleen de foto's van mijn eigen kids die ik de laatste tijd flink door PS sleur. Ik heb ook de foto geplaatst zonder deze bewerking, ik denk dat deze je beter zal bevallen.
                      tx!

Comment

Zit wel goed , en is eens wat anders . Alleen blijft de vraag of al dat bewerken nog iets met fotografie heeft te maken. Waar ik me ook schuldig aan maak trouwens.
                        Om even te muggeziften, de ogen liggen we wel wat dik op he.... Dat zou ik naar persoonlijke smakk wat minderen.

Groet
                        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Hihi...ze is opgemaakt Flash, met mascara en de hele rambam...dit is gemaakt na een glamourshootje (kinderpartijtje) Het viel hier nog mee, had je haar een uur later moeten zien...ze leek wel een pipo

Comment

Nu we het origineel zien, kunnen we terug naar de bewerking.
                            Velen houden er niet van, maar ik vind het een artist-expression en verdiend ook gewaardeerd te worden.
                            Of je nu creative cokin filters voor je lens gaat zetten, of je rammeld met schuivertjes in PS, dan is er eigenlijk geen verschil. Enkel dat je in PS het effect van ieder filter/effect kan sturen.

Ik had graag de bewerking opnieuw gezien maar dan meer subtiel aangebracht want ik vind die toning wel iets hebben en kan daar zeker niet alleen in zijn.
                            Naargja je moet je niet verplicht voelen e Monica.

Comment

Ik wil daar best nog even mee stoeien...ik kan er alleen maar van leren. Thanks

Comment

Niets mis met PS'en, het is echt een kunst, maar geef mij toch maar het originele plaatje

Moon, ik vind het altijd mooie warme kleuren. Wat doe je juist? (of heeft het ook wel met het toestel te maken?)
                                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                                X