Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ssssttt !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ssssttt !!

Als ik je kon knuffelen dan deed ik dat nu.
    Dank voor je lieve woorden en he....ik laat me door die ***celletjes niet klein krijgen. Zou soms alleen wat meer energie willen hebben.
    Maar deze kleine krengen hebben me iets moois gegeven: fotografie en veel lieve mensen die elkaar verder op weg helpen. Tof he?

Comment

Hahaha, waar zag ik deze nog Ja op Photodrome. Daar had je ook een TC met deze. Blijft een heel leuke plaat, zoals ik trouwens ook liet verstaan op PD.

Groetjes Flash

P.S Ik het dezelfde Alias op BD als op PD.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        @Daan....dat zijn hele lieve maar ook motiverende woorden. Dank je wel.
        Ik heb dit hier maar weinigen verteld, maar 2 jaar geleden (net na de geboorte van mijn jongste) werd er kanker bij mij vastgesteld. Ik ben in een speciaal oncolgiecentrum behandeld en geopereerd (stelletje kanjers bij het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis) en was mijn kracht na de behandeling kwijt. Ze hebben ook helaas niet alles kunnen verwijderen en heb nog regelmatig controles in het AVL. Maar....als die klote celletjes zich een beetje gedragen kan ik er iig 70 mee worden.
        Alhoewel ik vind dat ik het allemaal heel stoer deed (ben geen pieper en kan goed tegen pijn) kreeg ik last van hyperventilatie en ritmestoornissen en uiteindelijk zelfs paniekaanvallen. (Je hoofd is sterker dan je lijf...trust me)
        Dat is het moment geweest dat ik dacht....ik hou van creatieve dingen (schilderen, tekenen) maar zou graag iets buiten doen...Fotografie. Ik kocht in maart 2009 heel impulsief via marktplaats een Canon 10D...haalde hem op. Was het alleen een body.
        Lol, ik wist niets van DSLR's...dus ik heb er wat sigma lensjes bij gekocht en een batterij met lader en begon toen de ganzen in de buurt lastig te vallen (waar ik mensen op BD erg mee heb lastig gevallen). Het werkte zooooo ontspannend. Gewoon in mijn eentje en mijn rugzakkie met broodje en fles fris....camera en een kleedje.
        En toen heb ik mij erin vastgebeten.....alles gelezen wat er maar te lezen viel op het internet en veel naar de kritieken geluisterd in de beginnershoek.

Ik denk nog vaak terug aan deze periode, de begintijd van BD was ook de tijd van mijn lichamelijk en geestelijk herstel .

Reply's zoals de jouwe Daan (en koda en vele anderen) zijn voor mij heel speciaal en geven me de power om door te gaan en meer te ontdekken.....dank!

Zo....dat is eruit

op korte tijd ben je hier goed in geworden
        nog veel fotogenot in 2011 en de komende jaren
        en veel sterkte en moed ivm met die celletjes
        enjoy the last day of 2010
        and happy shoot year

Update: waarom staat er "banned" bij jou ?
        Last edited by Dirtyharry71; 31 december 2010, 12:33.
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

prachtige compositie ziet er net een schilderij uit! Volgens mij ook een HoF
          It's not a hobby, it's a passion

Comment

PRACHTIG GEWOON!
            na lange tijd kom ik nog even piepen, en je bent het nog steeds niet verleert!
            echt knap

Comment

Machtig mooi, je uitleg maakt 'm nog mooier! Je bewerking maakt er een absolute topper van!

Comment

Verdorie, wat een plaat!!

Ik had die gemist blijkbaar
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

prachtig en vertederende foto.
                  mooi afgewerkt
                  Een amateur maakt zich druk om scherpte
                  een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                  een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Ik dacht al een paar engeltjes te kunnen tegenkomen onder deze post! En ja hoor!!! Prachtig!
                    Het schilderijtje is geslaagd!!!

Comment

een prachtig plaatje zonder meer woorden!

Comment

Monica.......

Minstens 2 keer per week bekijk ik de foto.
                        Er zit zoveel leven en gevoel in dat ik amper weet wat schrijven, eigenlijk schieten mij nu nog woorden te kort.
                        Het is gewoon..................

Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Working...
                        X