Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hey Monica, normaal zul je hier weinig of niks te zien of te lezen krijgen van mij in dit onderdeel van het forum.
Maar bij deze foto kon ik het toch echt niet laten.
Ongelofelijk op wat voor een korte leertermijn jij hier zulke foto's neerzet met als kers op de taart deze prachtplaat. Dit is echt PRO-materiaal wat je hier aflevert !!
Een dikke chappeau en uiteraard een meer dan verdiende Hof, deze steekt er met nek en schouders bovenuit
Hey Monica,
Gewoon het feit dat deze prachtige compositie zoveel posittieve reacties heeft opgeleverd, wil zeggen dat je een geweldige evolutie hebt doorgemaakt het laatste jaar.
Knap gedaan en doe zo voort hé!
Grtjs
Daan
@Daan....dat zijn hele lieve maar ook motiverende woorden. Dank je wel.
Ik heb dit hier maar weinigen verteld, maar 2 jaar geleden (net na de geboorte van mijn jongste) werd er kanker bij mij vastgesteld. Ik ben in een speciaal oncolgiecentrum behandeld en geopereerd (stelletje kanjers bij het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis) en was mijn kracht na de behandeling kwijt. Ze hebben ook helaas niet alles kunnen verwijderen en heb nog regelmatig controles in het AVL. Maar....als die klote celletjes zich een beetje gedragen kan ik er iig 70 mee worden.
Alhoewel ik vind dat ik het allemaal heel stoer deed (ben geen pieper en kan goed tegen pijn) kreeg ik last van hyperventilatie en ritmestoornissen en uiteindelijk zelfs paniekaanvallen. (Je hoofd is sterker dan je lijf...trust me)
Dat is het moment geweest dat ik dacht....ik hou van creatieve dingen (schilderen, tekenen) maar zou graag iets buiten doen...Fotografie. Ik kocht in maart 2009 heel impulsief via marktplaats een Canon 10D...haalde hem op. Was het alleen een body.
Lol, ik wist niets van DSLR's...dus ik heb er wat sigma lensjes bij gekocht en een batterij met lader en begon toen de ganzen in de buurt lastig te vallen (waar ik mensen op BD erg mee heb lastig gevallen). Het werkte zooooo ontspannend. Gewoon in mijn eentje en mijn rugzakkie met broodje en fles fris....camera en een kleedje.
En toen heb ik mij erin vastgebeten.....alles gelezen wat er maar te lezen viel op het internet en veel naar de kritieken geluisterd in de beginnershoek.
Ik denk nog vaak terug aan deze periode, de begintijd van BD was ook de tijd van mijn lichamelijk en geestelijk herstel .
Reply's zoals de jouwe Daan (en koda en vele anderen) zijn voor mij heel speciaal en geven me de power om door te gaan en meer te ontdekken.....dank!
Respect meisje
Zijn idd dingen die je leven ff serieus overhoop smijten en ontregelen.
Ik hoop echt voor jou dat het stabiel blijft en de boze celletjes exit zijn.
Tof dat je ook een nieuwe wending hebt kunnen nemen, de moed terug oprapen, nieuw hobby die klein beetje uit de hand is gelopen (positief dan)
Maar vooral toch echte schatjes van kindjes die je hebt ook.
Die maken toch echt je dag goed.
Comment