Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jullie toffe reacties zijn mij 100 keer zoveel waard als een HOF.
Dank jullie wel
Zo denk ik er ook steeds over....anders was ik al lang gestopt.
Maar goed dat jij hier nog steeds mooie beelden zoals deze plaatst want deze is weer super.
Mijn beste wensen ook voor het nieuwe jaar van ons allen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
AiAi Allemaal positieve comments. Zal mijne helm al maar opzetten.
Ik weet nu niet wat je bedoeling is achter deze foto en gaat mischien mijn opmerking juist uw bedoeling geweest zijn, maar ik heb het gevoel dat de foto uit balans is en daarom heb ik er geen echt goed gevoel bij.
Ik heb het gevoel dat het linkse meisje uit de kader aan het glijden. Dit kwa belichting en compo.
Belichting:Het rechtse meisje vol belicht en het linkse afglijdend van licht naar donker.
Compo : het rechtse meisje volledig er op in al haar glorie en het links meisje heel bescheiden.
Door het het vingertje van het rechtse en de uitdrukking van het middelste heb ik ook het gevoel dat het linkse meisje een beetje verstoten is. Iets dat ze niet wil laten merken door haar lach.
Deze foto geeft mij het Assepoester gevoel waarbij het linkse meisje Assepoester is.
Voor mij geen kerst of andere feestfoto maar keiharde realiteitfoto van zusters onder elkaar en hun hierargie. Al denk ik dat wanneer de kamera weg is het wel zal meevallen met die drie, anders zou het onmogelijk zijn om zulke foto's te maken.
Dus naargelang wat uw bedoeling is met deze foto, een mindere of toch een knaller.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Hoi Robby,
Je zit er niet eens zo naast, het is alleen wat minder dramatisch dan assepoester
Ella (de jongste) is de gangmaker van het stel en vraagt (op een grappige positieve manier) veel aandacht van ons allemaal.
Ik heb gewoon een tafeltje op mijn achtergrond neergezet en deze bedekt met 30 pakken watten (die ik gelukkig nog had)
Ella, de praatjesmaker, kroop erop ....Nina, doet altijd haar eigen ding, trekt zich weinig van Ella aan....Anne, het toch wel gevoelige melancholieke meisje, stelt zich bescheiden op. Deze situatie is wel heel spontaan, ik heb niet gezegd dat ze iets moesten doen. Anne moest echt hard lachen om Ella (er zaten volgens Ella allemaal draakjes verstopt in de kerst boom) Vandaar de Sssst van Ella....want anders zouden de draakjes wakker worden.
Qua compo was dit niet de sterkste foto, maar ik vond de interaktie tussen die twee ( en Nina die zich nergens wat van aantrekt) gewoon erg leuk.
Dit is dus wel realiteit Robby, maar die is niet zo keihard. Kids hebben zo allemaal hun eigen karakter en dus ook hun eigen rol in het gezin
tx voor je feedback.
Alle anderen: heel erg bedankt voor de mooie commentaren!
Comment