Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
klikje op het gele balkje erg mooi maar ja......
grt,bouk.
wat bedoel je bouk
ik weet ook niet waarom da gele balkje er is heb hem nochtans verkleint met bd sizer
zeg maar hoor zonder kritiek kan ik niet beter worden op
dit gebied van fotografie
Vond die vorige qua licht en contrast en smile veeeeel mooier. (die ketting was een detail)
Hier vind ik de compo niet zo lekker, mis een stukkie aan de onderkant.
En ach.. die piercings... bij mij gaan ze tijdends de shoot gewoon uit.. of anders geen sjoet (behalve navel)
Bij mijn eigen dochter heb ik een maand lang een hele grote tang in de kamer gehangen. En gezegd.. kom je thuis met een piercing... enz enz.
Maar je weet hoe de jeugd is tegenwoordig.
Ben erg benieuwd of ze het idd niet doet
...
Bij mijn eigen dochter heb ik een maand lang een hele grote tang in de kamer gehangen. En gezegd.. kom je thuis met een piercing... enz enz.
Maar je weet hoe de jeugd is tegenwoordig.
Ben erg benieuwd of ze het idd niet doet
HAHAHA, MadMax komt altijd met leuke ideeen af e
Die moet ik onthouden.
Ik heb geen zoeen probleem met een kleine piercing, zou het wel niet aanbevelen, tatoos vind ik erger want die kan je nooit meer wegkrijgen en zijn 99% van de keren afschuwelijk qua art.
De foto is best wel ok, em is te redden.
Gewoon opscherpen en contrast bij duwen en em is stukken beter (vind ik persoonlijk)
Net ier zelf eens geprobeerd met jou foto
HAHAHA, MadMax komt altijd met leuke ideeen af e
Die moet ik onthouden.
Ik heb geen zoeen probleem met een kleine piercing, zou het wel niet aanbevelen, tatoos vind ik erger want die kan je nooit meer wegkrijgen en zijn 99% van de keren afschuwelijk qua art.
De foto is best wel ok, em is te redden.
Gewoon opscherpen en contrast bij duwen en em is stukken beter (vind ik persoonlijk)
Net ier zelf eens geprobeerd met jou foto
fijn stuur je hem eens door kan ik eens vergelijken
dank je rudy
Comment