Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cleo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cleo

Cleo op bezoek gehad vorige zaterdag

Greetzzzzz

Kris
    Last edited by Koen; 25 december 2010, 10:59. Reden: foto te groot
    www.kris-sinnaeve.be

Re: Cleo

te groot gepost

op het juiste formaat zal je betere commentaren krijgen
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Als het model geen supermodel is zou ik proberen sommige zaken te verdoezelen (wallen onder de ogen, die hoe-heten-ze-ook-weer dingen op haar benen...).
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Cellulitis Henk :P
        Kvind de foto ook niet echt spetteren hoor, sorry niet jou fout helemaal.
        Alhoewel ...
        Als fotograaf is het beetje jou taak om bij een model de mooiste poses / invalshoeken te zoeken.
        Geen eenvoudige opdracht.

Comment

croppen tot net boven het broekje en het gezicht wat oplichten.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Beetje rare houding van (denk ik) haar rechterhand. Voor de rest ga ik mee met bovenstaande comments.

Comment

Jammer van het kleurverschil tussen lichaam en benen. Oranje/geel-roze.

Comment

Ik vind dit ook geen geslaagde foto. Het begin is er wel, maar hier mist het eea.

Zal het ff proberen toe te lichten hoe ik er naar kijk. (niet afzeikend bedoeld, maar opbouwend)

-Zoals hierboven staat ga ik mee met het licht op het gelaat.

-Voor de rest is bedekttopless een poseercaterorie die geen tepel moet laten zien maar wel een sensele uitstraling moet hebben als het gaat om pose, en zichtbare borstcontouren.

-De boel is hier aan de bovenkant zo verkrampt dat het gewoon niet prettig kijkt.

-Over expressies valt te twisten maar ik zou hier gekozen hebben voor een ademspleetje tussen de lippen ipv stijf op elkaar.

-Als een plaat sensueel moet overkomen, hoort daar ook een sensueel slipje bij. Deze kleur is echt fout te noemen en doet zeer aan de ogen .

-Sowieso vind ik zelf fine-art of bedekt topless gedesatureerd of een mooie zachte grijstint fijner om naar te kijken. Maar wederom.. dat is persoonlijk.

Ik zou zeker nog eens gaan stoeien met dit model.
                Hopende dat je iets aan de comments hebt.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                X