Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hollywood licht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hollywood licht

Mijn eigen geportretteerd

Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

Re: Hollywood licht

Heeft iets maffia-achtig, zo van "What are you looking at?!". Lichtinval vindt ik heel goed, jammer dat je neus net iets onscherper is.
    Maar over all: een heel geslaagd effect!

Comment

Je eigen ? Ik dacht dat ik hier Frank Raes zag
      Last edited by Arousal; 21 december 2010, 21:11.

Comment

Erg mooi belicht, al zie ik niet graag die lichte vlekken aan de rechterzijde.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Een minpuntje waar ik zeeeeeeer zindelijk in ben is verzorging van kledij, vlekjes en stofjes vind ik slordig. Zo heb je ook behoorlijk wat stofjes zitten op de hoed en op je jas.
          Je scherpte zit ook nie retestrak. Iets kleiner diafragma had je veel geholpen denk ik.

Het harde contrast en z/w omzetting, pose, expressie, cadre, etc vind ik dan wel weer zeer goed.

Comment

Bedankt alvast voor jullie commentaren.
            Xafke ik weet wat jij juits bedeold met stofkes en plekjes op de kledij, maar deze hoed is nieuw uit de winkel en stof dat pluist nu eenmaal.
            Wat de scherpt betreft dat was nu was een kritiek punt.
            Ik had graag onscherpte diepte en dat was ook de oefening van het hele opzet,
            dus ik heb een 80-200mm lens op f2,8 genomen om dit effect te creëren.
            groetjes
            Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
            www.dewolfmarc.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
              Bedankt alvast voor jullie commentaren.
              Xafke ik weet wat jij juits bedeold met stofkes en plekjes op de kledij, maar deze hoed is nieuw uit de winkel en stof dat pluist nu eenmaal.
              Wat de scherpt betreft dat was nu was een kritiek punt.
              Ik had graag onscherpte diepte en dat was ook de oefening van het hele opzet,
              dus ik heb een 80-200mm lens op f2,8 genomen om dit effect te creëren.
              groetjes
              Niet gemakkelijk om jezelf te portretteren op f2.8.
              wat de belichting betreft; Deze plaat zou ik 1 of 2 stops naar beneden trekken. Misschien is het dan beter?

Comment

Working...
              X