Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Little wonder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Little wonder

Mijn zoon op zijn 11de levensdag.

Re: Little wonder

Dit is een foto die al 1000000 keer gemaakt is natuurlijk, dus je zit met concurentie dan natuurlijk waar we al dan niet bewust mee gaan vergelijken.
    2 dingen die ik minder goed vind zijn bv het kontje die niet zo mooi in beeld komt en anderzijds de minder verzorgde inkadering.
    Ik zou zeggen, probeer nog eens, em zou beter moeten zijn.
    Goed vind ik wel dat je genoeg afstand hebt genomen van je "model", dus je perspectief zit goed.

Comment

is idd een little wonder.
      Betreft de foto.. : de negatieve ruimte rechts had je mss beter bovenaan wat meer gelaten. Foto mag ook verscherpt worden. Verder de hooglichten wat aanzwengelen.
      Boven het kontje zie je ook vlekken van één of andere bewerking..

Comment

Ik volg Damn. Het is een heerlijk plaatje, maar heeft nog wat aandacht qua bewerking nodig. Ik zou (als de scherpte het toelaat) hier zelfs nog een krappere crop van maken. Hier zit een hele mooie foto in!
        En wat een snoezig jongetje...VAN HARTE GEFELICITEERD met de kleine

Xafke...natuurlijk is deze foto al vele malen gemaakt. Maar hetzelfde geldt voor de gebruikte poses bij fashion en glamourfoto's. Het verschil is dat je bij fashion en glamour meer kunt varieren met visagie en styling. Lijkt me bij pasgeboren hummels een beetje lastig

Comment

Working...
        X