Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eeeeeel mooi hoor!
Voor mij mocht de huidbewerking iets minder zijn, ik hou niet zo van die plastic-look.
Voor de rest echt wel een topper hoor!
Knappe meid ook zeg
Steven, je hoeft je niet te verantwoorden ivm. de foto hoor. Jij, als fotograaf, maakt het beeld zoals jij het wilt, ik geef gewoon mijn bescheiden mening over hoe ik het ervaar.
De grotere, gecropte versie toont inderdaad nog detaillering (het model heeft blijkbaar een zeer mooie, gladde huid).
Steven, je hoeft je niet te verantwoorden ivm. de foto hoor. Jij, als fotograaf, maakt het beeld zoals jij het wilt, ik geef gewoon mijn bescheiden mening over hoe ik het ervaar.
De grotere, gecropte versie toont inderdaad nog detaillering (het model heeft blijkbaar een zeer mooie, gladde huid).
Guy
en goede visagiste :-)
het is niet om me te verantwoorden:
Maar als je van een 20Mp foto naar een klein formaat gaat, verlies je uiteraard nogal wat detail.
En ik vind het absoluut niet erg als iemand een andere mening heeft en die dan ook neer zet.
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Comment