Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Véél beter dan de vorige plaat met hetzelfde model vind ik. Natuurlijk pose; veel negatieve ruimte maar toch in een opvallende blauwe kleur, passende MU,..
De huid lijkt mij nog iets teveel geblurred; ik denk dat dit voor dit model niet nodig is.
gr, Daan
Véél beter dan de vorige plaat met hetzelfde model vind ik. Natuurlijk pose; veel negatieve ruimte maar toch in een opvallende blauwe kleur, passende MU,..
De huid lijkt mij nog iets teveel geblurred; ik denk dat dit voor dit model niet nodig is.
gr, Daan
Ik volg Daan volledig...dit is een hele mooie foto met schitterende kleuren
De Jimmy Bollaerts huidbewerking is ook niet echt my cup of tea.
De Jimmy Bollaerts huidbewerking is ook niet echt my cup of tea
Deze is dan ook niet in 1.2.3 aangeleerd, en ben daar bijlange nog niet
het is net iets meer dan even aan de schuivertjes links rechts te prullen.
Maar ik kan er inkomen dat er mensen zijn die dit niet kunnen smaken,
ieder maakt of probeert te maken wat hij of zij mooi vinden, smaken
verschillen nu eenmaal , en nogal een geluk of het zou anders een saaie boel zijn niet
Ik geloof ook zeker dat het een hele kunst is en voor mij, als leek zijnde, ziet het er als een "Jimmy Bollaerts" uit...wat voor jou dus absoluut een compliment is
Ik vind het ook een mooie foto en een super model, maar blijf me rebels uiten overzo'n extreme huidbewerking. Sla me
De Jimmy Bollaerts huidbewerking is ook niet echt my cup of tea
Deze is dan ook niet in 1.2.3 aangeleerd, en ben daar bijlange nog niet
het is net iets meer dan even aan de schuivertjes links rechts te prullen.
Maar ik kan er inkomen dat er mensen zijn die dit niet kunnen smaken,
ieder maakt of probeert te maken wat hij of zij mooi vinden, smaken
verschillen nu eenmaal , en nogal een geluk of het zou anders een saaie boel zijn niet
Ik geloof ook zeker dat het een hele kunst is en voor mij, als leek zijnde, ziet het er als een "Jimmy Bollaerts" uit...wat voor jou dus absoluut een compliment is
Ik vind het ook een mooie foto en een super model, maar blijf me rebels uiten overzo'n extreme huidbewerking. Sla me
Comment