Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Velvet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Blue Velvet

Model Svanne S
    Hair Natascha Matheuwezen
    Mua Tanja Dassy

Groetjes

jeannot

Re: Blue Velvet

Prachtig in zijn "eenvoud" Heerlijke kleuren....voor mij een heerlijk beeld om even naar te kijken..!
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
      Prachtig in zijn "eenvoud" Heerlijke kleuren....voor mij een heerlijk beeld om even naar te kijken..!
      Ik volg!!

Comment

Bij de titel "Blue Velvet" had ik iets anders verwacht.
        Flickr één
        Flickr two

Comment

Leuk gedaan die kleurtjes.

Prachtig model ook
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Véél beter dan de vorige plaat met hetzelfde model vind ik. Natuurlijk pose; veel negatieve ruimte maar toch in een opvallende blauwe kleur, passende MU,..
            De huid lijkt mij nog iets teveel geblurred; ik denk dat dit voor dit model niet nodig is.
            gr, Daan

Comment

Prachtige plaat, mooi concept, prachtige uitvoering.
              Grtjs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
                Véél beter dan de vorige plaat met hetzelfde model vind ik. Natuurlijk pose; veel negatieve ruimte maar toch in een opvallende blauwe kleur, passende MU,..
                De huid lijkt mij nog iets teveel geblurred; ik denk dat dit voor dit model niet nodig is.
                gr, Daan
                Ik volg Daan volledig...dit is een hele mooie foto met schitterende kleuren
                De Jimmy Bollaerts huidbewerking is ook niet echt my cup of tea.

Comment

Knap zun, amaai

Comment

Mooie plaat, mooi model
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

De Jimmy Bollaerts huidbewerking is ook niet echt my cup of tea

Deze is dan ook niet in 1.2.3 aangeleerd, en ben daar bijlange nog niet
                      het is net iets meer dan even aan de schuivertjes links rechts te prullen.
                      Maar ik kan er inkomen dat er mensen zijn die dit niet kunnen smaken,
                      ieder maakt of probeert te maken wat hij of zij mooi vinden, smaken
                      verschillen nu eenmaal , en nogal een geluk of het zou anders een saaie boel zijn niet

bedankt voor de comment's

groetjes

jeannot

Comment

Voor mij is dit een hele mooie van een prachtig model. I like it!
                        Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

hij kijkt weer lekker weg
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Ik geloof ook zeker dat het een hele kunst is en voor mij, als leek zijnde, ziet het er als een "Jimmy Bollaerts" uit...wat voor jou dus absoluut een compliment is
                            Ik vind het ook een mooie foto en een super model, maar blijf me rebels uiten overzo'n extreme huidbewerking. Sla me

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            De Jimmy Bollaerts huidbewerking is ook niet echt my cup of tea

Deze is dan ook niet in 1.2.3 aangeleerd, en ben daar bijlange nog niet
                            het is net iets meer dan even aan de schuivertjes links rechts te prullen.
                            Maar ik kan er inkomen dat er mensen zijn die dit niet kunnen smaken,
                            ieder maakt of probeert te maken wat hij of zij mooi vinden, smaken
                            verschillen nu eenmaal , en nogal een geluk of het zou anders een saaie boel zijn niet

bedankt voor de comment's

groetjes

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Ik geloof ook zeker dat het een hele kunst is en voor mij, als leek zijnde, ziet het er als een "Jimmy Bollaerts" uit...wat voor jou dus absoluut een compliment is
                              Ik vind het ook een mooie foto en een super model, maar blijf me rebels uiten overzo'n extreme huidbewerking. Sla me

hit you with my rhythm stick

Comment

Working...
                              X