Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja ... en ik mis misschien ook wat natuur, een fiets, wat toeschouwers en ik had er ook nog graag een paar auto's en een zwembad bij gezien dat je daar allemaal niet op gelet hebt Gno ...
Om maar te zeggen : een plaat die sec is en daarom voor mij perfect dat ze wegkijkt...
Ja ... en ik mis misschien ook wat natuur, een fiets, wat toeschouwers en ik had er ook nog graag een paar auto's en een zwembad bij gezien dat je daar allemaal niet op gelet hebt Gno ...
bedoel....met het model, niet met de omgeving!
auto,s en een zwembad kan ik nog begrijpen, maar waarom mis je een fiets bij dit plaatje.
grt,bouk.
Klein mierendingetje.. haar linkeroog 'hangt' iets aan de onderkant. Kan door de visa komen, kan het niet goed zien. Iets wits? Viel me meteen op. Ik zou dat met liquify ff omhoog duwen of zwart inkleuren?
Iets minder mijn ding Jeannot. De huid vind ik wat te zacht. Het model zit links nogal krap + iets minder comfortabele pose..
Wel goed belicht uiteraard
Comment