Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Donkere herfst
Collapse
X
-
-
Re: Donkere herfst
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtHeb je dat iets groter, iets scherper, iets beter in definitie ?
Het lijkt interessant....ik zeg wel...het lijkt...
D.
Comment
-
Hier hou ik wel van. Inderdaad wat groter plaatsenKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtHier hou ik wel van. Inderdaad wat groter plaatsen
Hierbij ook even de link om het te vergroten :
http://www.flickr.com/photos/5505453...n/photostream/Last edited by Tommy77; 14 december 2010, 07:00.
Comment
-
Is de achtergrond erin geplakt geweest?
De randen van het model kijken heel vreemd...
L.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtIs de achtergrond erin geplakt geweest?
De randen van het model kijken heel vreemd...
L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy77 Bekijk bericht..
Hierbij ook even de link om het te vergroten :
http://www.flickr.com/photos/5505453...n/photostream/
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi en toch wel netjes gedaan.
grt,bouk.Dat meen je toch niet serieus?
Met alle respect voor TS en zijn creativiteit (bewonderenswaardig) ziet dit er wel 300% gesoept uit. Check de tas en parasol...nee...dit is leuk maar zeer zeker niet netjes.
Btw...als je in PS de foto van je model opent en de achtergrond als 2e laag erop smakt, dan kun je een layermask op de eerste laag gooien en zo het model er voorzichtig uit poetsen. Geeft een mooier effect. Of mask pro gebruiken. Ook het licht zou ik meer aangepast hebben aan de achtergrondsituatie. Nu heb je 2 giga lichtbronnen....de zon achter haar en recht voor haar. Just my 2 cents.
maar nogmaals....erg creatief!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtDat meen je toch niet serieus?
Met alle respect voor TS en zijn creativiteit (bewonderenswaardig) ziet dit er wel 300% gesoept uit. Check de tas en parasol...nee...dit is leuk maar zeer zeker niet netjes.
Btw...als je in PS de foto van je model opent en de achtergrond als 2e laag erop smakt, dan kun je een layermask op de eerste laag gooien en zo het model er voorzichtig uit poetsen. Geeft een mooier effect. Of mask pro gebruiken. Ook het licht zou ik meer aangepast hebben aan de achtergrondsituatie. Nu heb je 2 giga lichtbronnen....de zon achter haar en recht voor haar. Just my 2 cents.
maar nogmaals....erg creatief!Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtDat meen je toch niet serieus?
maar nogmaals....erg creatief!
Ik vind wel tof dat iedereen het creatief vind. Bedankt voor de reacties ondanks dat het wat telleurstellend is maar toch ik leer er uit en dat is wat telt.
Ahja wat ik nog even wou vragen, ik zou me graag wat meer willen toeleggen op het gothic/cyberpunk aspect van fotografie, helaas is in m'n naaste omgeving zo niemand te vinden.
Iemand ervaring of tips hoe ik gemakkelijk met zo'n mensen in contact kan komen als fotograaf, want op internet is alles via Nederland, maar ik zoek eerder omgeving van Hasselt, laten we zeggen Limburg.
Alvast bedankt mocht hier iemand mij mee kunnen verder helpen!Last edited by Tommy77; 14 december 2010, 19:00.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy77 Bekijk berichtIk doe dit wel met de elements versie, dus geen volledige versie van photoshop CS. Zal er naar de toekomst sowieso aan werken en proberen te verbeteren, maar al doende leert men.Mijn objectieven zijn all round...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy77 Bekijk berichtIk probeer, ben nog maar een dik half jaar bezig met photoshop, en fotografie 1 jaar, op eigen houtje. Ik zoek via tutorials online veel dingen op, maar om een persoon mooi uit zijn omgeving te filteren doe ik altijd via een extra laag en dan de omranding te faden. Om het echt mooi uit te knippen heb ik steeds scherpe kanten. Ik doe dit wel met de elements versie, dus geen volledige versie van photoshop CS. Zal er naar de toekomst sowieso aan werken en proberen te verbeteren, maar al doende leert men.
Ik vind wel tof dat iedereen het creatief vind. Bedankt voor de reacties ondanks dat het wat telleurstellend is maar toch ik leer er uit en dat is wat telt.
!
Btw...ik fotografeer zelf ook nu zo'n 1,5 jaar en ben net zo'n tutorialfreak als jij. Je leert er ontzettend veel van dus vooral doorgaan, want ik wil nog heel graag andere foto's van je zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Largo Winch Bekijk berichtVolgens mij is het dit modelletje. EFF2010 ?
Het aanbod Goth's is daar toch redelijk hoog..
http://www.pbase.com/studio56/image/131060250
Ik was er al maanden naar uit aan het kijken, tot de dag daar was en ik ook al was ik ziek met koorts er toch naar toe ben gegaan, heb het niet langer uitgehouden dan 2uurtjes door het ziek zijn terwijl ik er een ganse dag wou door brengen :-(
Waren echt ongeloofelijk prachtig gekleede mensen, volgende poging zal zijn eind februari bij Phantasium te Eindhoven.
Comment
Comment