Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De kader bovenaan vindt ik geforceerd omdat het pomponke nogal ongelukkig is in twee gesneden. Mischien was het beter om het mutsje wat de draaien,dus zonder ponpoonke (of hoe wordt dat geschreven)
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
mooie foto, prachtige dochter... maar ik denk dat ik ze nog mooier zou vinden zonder de oog make up.
ben er nog niet uit of de crop nu beter is of niet.
heb zelf ff zitten spelen ermee en ik zou eerder iets nemen tussen de 2 in. Iets minder croppen.
Zoals meestal: het is uw persoonlijke smaak die het belangrijkste is. Wat een ander ervan vind is bijzaak.
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Mooie plaat moon, de crop komt hier beter tot zijn recht
helemaal akkoord met gNo, crop is beter, en het is en blijft een mooie meid, ze heeft veel van de mama mee zeker, hahaha.
knappe plaat zoals we gewoon zijn van je.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Zeer mooie foto! Als ik mag muggeziften: zwarte vlekje op top van haar neus verzachten, linker voortand verdonkeren of de andere verlichten, zien wat het beste past.
Ik vraag me af waarom ze geband is?
Ze was actief in posten en comments, ze luisterde naar tips en gaf zelf beleefd tips.
En ze maakte mooie foto's! Ik ben er zeker fan van!
Ik hoop dat ze niet geband is omwille van haar verhaal over waarom ze met fotografie beginnen is. Het was off-topic maar dat gebeurt wel meer he.
Kan een van de moderators ons informeren of wordt dat niet gedaan?
On-topic (): Zoals steeds ben ik fan van Monica's foto's! Je mag er trots op zijn.
Comment