Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook hier snap ik de keuze van de portretstand niet. Nu heb je iets onderwerp en heel veel rommel. Ik zou hem bijsnijden zowel van onder als boven om weer op een degelijk formaat uit te komen (maar dan gewoon "landscape") en je houdt een veel fijner plaatje over.
Ik hou wel van eens iets anders Ben zelf ook graag eens tegendraad
Laat die ouw knarren met 100 jaar ervaring maar zeuren, ze weten niet wat de jeugd wil heh
Maar ik vrees dat het hier toch beetje too much is.
Probleem met tegendraad zijn is dat je met iets moet komen die op zijn minst in kracht kan weerstaan aan de "standaard". En dat is hier net niet gelukt.
Ik ga het idee niet afbreken want ik vind dat je wel op een goede weg zat, enkel de uitwerking/afwerking is niet krachtig genoeg.
Boven en onder flink stukje afdoen toch maar best hoor.
Er is hier nog zo een inzending met liggend portretstand deze week --klik--
Daar vind ik de cadrering wel geslaagd ook al gaan er veel het niet met me eens zijn.
Naargja Picaso vinden de meeste ook maar wat geklodder
Knip gerust al de storende voorgrondverlichting weg, dan heeft de kleine meer ruimte om te dromen (aangenomen dat dromen zich afspelen in dat wolkje).
Maar verder mis je wel absolute scherpte op de kleine.
Knip gerust al de storende voorgrondverlichting weg, dan heeft de kleine meer ruimte om te dromen (aangenomen dat dromen zich afspelen in dat wolkje).
Maar verder mis je wel absolute scherpte op de kleine.
Volg ik , boven en onder eraf, en wordt een stuk beter
Mis ook hier de scherpte
Comment