Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gothic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gothic

Ik zie hier niet veel gothic aan, maar kom...
    Vind het geen geslaagde opname
    Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

"Misverstanden over Gothic :

Sinds het einde van de jaren 90 krijgen de media steeds meer lucht van deze voorheen grotendeels ondergrondse stroming, en wordt Gothic door onbegrip geassocieerd met alles dat vreemd en duister is. Dat zelfverminking onder tiener-Goths hoger ligt dan onder 'normale' tieners is aangetoond (50% bij Goths tegen 10% bij reguliere tieners). Dit onderzoek is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift British Medical Journal. Wel moet opgemerkt worden dat de onderzoekers er zelf op wezen dat het hier een vermoeden betreft, daar de geïnterviewde groepen te klein waren voor een eenduidige conclusie. Insiders binnen de Gothic-scene vroegen zich daarbij ook af of de geïnterviewden wel degelijk tot de Gothic-subcultuur behoorden en niet tot een andere (Black metal, emo). In dat verband leeft binnen de Gothic-scene soms het gevoel dat bepaalde, verwarde en zoekende tieners zich (kortstondig) aangetrokken voelen tot de scene, louter voor de Weltschmerz, maar vaak zonder dat deze jongeren de muziek kennen, laat staan begrijpen, zo wordt wel eens gesteld."

(Wikipedia.nl)
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
        "Misverstanden over Gothic :

Sinds het einde van de jaren 90 krijgen de media steeds meer lucht van deze voorheen grotendeels ondergrondse stroming, en wordt Gothic door onbegrip geassocieerd met alles dat vreemd en duister is. Dat zelfverminking onder tiener-Goths hoger ligt dan onder 'normale' tieners is aangetoond (50% bij Goths tegen 10% bij reguliere tieners). Dit onderzoek is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift British Medical Journal. Wel moet opgemerkt worden dat de onderzoekers er zelf op wezen dat het hier een vermoeden betreft, daar de geïnterviewde groepen te klein waren voor een eenduidige conclusie. Insiders binnen de Gothic-scene vroegen zich daarbij ook af of de geïnterviewden wel degelijk tot de Gothic-subcultuur behoorden en niet tot een andere (Black metal, emo). In dat verband leeft binnen de Gothic-scene soms het gevoel dat bepaalde, verwarde en zoekende tieners zich (kortstondig) aangetrokken voelen tot de scene, louter voor de Weltschmerz, maar vaak zonder dat deze jongeren de muziek kennen, laat staan begrijpen, zo wordt wel eens gesteld."

(Wikipedia.nl)
        En over de foto?
        Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Hele mooie!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
            Ik zie hier niet veel gothic aan, maar kom...
            Vind het geen geslaagde opname
            Zo lullen kan iedereen wel
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Zo lullen kan iedereen wel

Nee, dat noemt men gothic-scene kennen
              Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                En over de foto?
                Daar doet onze Johan niet aan, terwijl de meesten van ons niet echt op een lezing over Gothic zitten te wachten. TS zeker niet...die ken ik al wat langer dan vandaag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Daar doet onze Johan niet aan, terwijl de meesten van ons niet echt op een lezing over Gothic zitten te wachten. TS zeker niet...die ken ik al wat langer dan vandaag
                  Dat vind ik er ook van cé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk bericht
                    Nee, dat noemt men gothic-scene kennen
                    it's all in the eye of the beholder. Voor mij is dit gothic
                    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
                      it's all in the eye of the beholder. Voor mij is dit gothic
                      Joehoe Jeroen, thanks!
                      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                      (BD1383NL)

Comment

Working...
                      X