Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op straat wel, straatfotografie : dat denk ik niet
Toning zit goed en het is heerlijk te zien dat het model echt kou heeft... van in mijn warme zetel...
Op straat wel, straatfotografie : dat denk ik niet
Toning zit goed en het is heerlijk te zien dat het model echt kou heeft... van in mijn warme zetel...
Juist Dirk, geen street dan had ik de foto een forum lager gezet
en koud was het , moet niet altijd in de studio zijn, en wou even mijn 300 mm proberen
Gij se beul...Lachen Sammeke..lach dan toch..Ik heb al warmere foto's gezien met haar hoor?
Deze is wel boenk erop vind ik..En een sterke zoom met een zeer knap effect..De zwarte balken werken hier wonderbaarlijk als in een echte filmscene.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Gij se beul...Lachen Sammeke..lach dan toch..Ik heb al warmere foto's gezien met haar hoor?
Deze is wel boenk erop vind ik..En een sterke zoom met een zeer knap effect..De zwarte balken werken hier wonderbaarlijk als in een echte filmscene.
een echte beul he Pascal
was geen zoom, vast brandpunt 300 mm
Comment