Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto enkele keren bekeken en telkens komt er een glimlach op mijn gelaat. Dit vind ik fantastisch. En wat het mooie er aan is, is dat Monica dat heel mooi en krachtig heeft vastgelegd.
Trouwens mijn hoed ook af voor deze kranige dame.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Wat oudere dames hebben altijd panties aan...en een smeersel op het gelaat.
Ik heb er aan gedacht om dit te corrigeren en begrijp je punt, maar zo ziet deze dame eruit in het dagelijks leven.
Allemaal bedankt voor de feedback...ik vond het toch wel spannend om te plaatsen, omdat 72 niet de "standaard" leeftijd is voor studiofotografie, zeker niet in SC
Voor 72 jaar te zijn kan ik enkel zeggen "respect" zeer mooi
Na de kids inderdaad een grote verandering , alhoewel wordt er niet gezegd dat hoe ouder we worden we terug kinds worden.
Jij hebt wel altijd veel geluk met je modellen, dat ze er altijd wel zin in hebben,.
Met al de vooroordelen die we hebben is het wel even slikken als je deze foto bekijkt.
Dit zijn we niet gewoon van oudere dames dat blitze. Moment waar je u dan moet overzetten.
Ik vind deze foto goed maar veel te braaf. In deze dame zit veel meer en ik denk met wat interactie tussen u en het model dat heel wat pittigere foto's tevoorschijn gaan komen.
De punten die Filip Cooreman opsomt zijn wel waar maar mij vallen ze niet op, niet tegenstaande kun je er wel rekening mee houden in je volgendeopname's,
Laten we zeggen weer een stapje hoger
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Hey Robbie, dank voor je feedback. Je brengt het weer met veel humor
Deze dame heeft behoorlijk wat pit in huis en we hebben inderdaad veeel foto's gemaakt maar Robby...ik vraag altijd netjes toestemming om een foto te posten en dit was de foto die mevrouw wel oke voor op het internet vond.
Overigens heb ik mevrouw niet gevonden, maar mevrouw mij...via het internet Flauw...ik weet het.
Dat mijn modellen er veel zin in hebben...ja jeetje, ik bof inderdaad..maar het is natuurlijk ook een wisselwerking tussen model en fotograaf. Deze mevrouw bv was heel erg nerveus en totaal verkrampt aan het begin van de shoot. We hebben na een kop koffie eerst lekker buiten gewandeld en daar al wat foto;s van haar genomen. Lekker gebabbeld tot ze zich wat zekerder voelde. Ik ben alweer 20 jaar verpleegkundige en weet inmiddels wel hoe je de meeste mensen wat geruststeld (getver klinkt arrogant, maar dat is echt iets wat je als pleeg moet beheersen)
Ik vond het heel leuk om te doen en hoop het vaker te kunnen doen. Al vind ik kinderen toch het allerleukst om te fotograferen
Dank je wel Robbie! Misschien mag ik nog een foto van haar posten, denk dat dat meer in de buurt komt van wat je bedoelt
Comment