Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Es the girl
Collapse
X
-
Es the girl
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Es the girl
Sorry hoor, ik vind em niet goed.
Pose zit niet lekker.
Het gezicht zit helemaal verstopt achter haar haar en krijg je die harde slagschaduw ook.
Haartjes anders leggen en meer sensuele houding zoeken als advies voor het model.
En voor de fotograaf, zoeken naar beter belichting.
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtSorry hoor, ik vind em niet goed.
Pose zit niet lekker.
Het gezicht zit helemaal verstopt achter haar haar en krijg je die harde slagschaduw ook.
Haartjes anders leggen en meer sensuele houding zoeken als advies voor het model.
En voor de fotograaf, zoeken naar beter belichting.
Overigens de belichting is precies geworden zoals ik hem wilde. De houding ook. En het sensuele is helemaal niet de bedoeling. Tsja, de meesten kiezen voor de opgemaakte poppetjes (die ik trouwens ook wel prachtig vind). Maar dat is hier even niet de bedoeling.
Trouwens Xafke, laat eens zien hoe jij dat doet, ik ben heel nieuwsgierig.Last edited by Henk47; 29 november 2010, 02:39.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Wat je bedoeling is... daar heb ik het raden naar, want blijkbaar zie ik de "message" niet.
't Is zo'n foto waar ik rechtsboven in de vrije ruimte een reclame-slogan zie bij staan.
Het is een pure foto van een dame die niet lijkt "opgemaakt" voor de gelegenheid.
Belichting en ingenomen pose lijken me gewoon standaard en dus zal ik het zeker niet in de 'glamour' richting zoeken. Ze heeft wel een blik in haar ogen die 'iets' wil zeggen... maar 'wat' is mij niet duidelijk.
Comment
-
Henk,
Heb geen kennis van modellen shoots (wat ik ooit hoop wel te leren) en je foto is dus duidelijk niet de standaard glamour of fashion foto, maar eerder een pure naturelle (waar ik wel veel van hou)
De loense blik, het geniepig lachje, de pose,....het kan me allemaal bekoren. Ik vind het een mooie fotoNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Door de kleding, het haar en het gebrek aan make up ziet ze eruit alsof ze net uit bed komt. De blik zegt: "zal ik terug in bed komen ?"
Als dat de bedoeling was dan is ie perfect geslaagd.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
Er zitten er enkele op het goede gedachtespoor. Het is inderdaad geen glamour bedoeld. Wel model en studio, dus meende ik hem hier te kunnen plaatsen.
Overigens heb ik ondertussen gemerkt dat de bewerking beter kan. Ik denk dat er een update volgt...
Dank allemaal.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
gewoon zo als het is en das goed.
wel de volgende keer letten op de vingers, de vingers van de rechterhand veroorzaken deuken in de linkerarm.
maar ook dat is eigenlijk dan weer gewoon zo als het is, maar toch...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtEr zitten er enkele op het goede gedachtespoor. Het is inderdaad geen glamour bedoeld. Wel model en studio, dus meende ik hem hier te kunnen plaatsen.
Overigens heb ik ondertussen gemerkt dat de bewerking beter kan. Ik denk dat er een update volgt...
Dank allemaal.
Je belichting is goed....nu weet ik stiekem dat jij veel via je plafond bounced....soms zou ik meer karakter in je belichting willen zien...wat meer pit in de schaduw/licht partijen. Stop eens een grid op je lamp en laat het plafond maar even plafond zijn Maar.....dit is allemaal persoonlijke smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtDe foto is prima Henk....en Glamour is slechts een onderdeel van dit forumonderdeel
Je belichting is goed....nu weet ik stiekem dat jij veel via je plafond bounced....soms zou ik meer karakter in je belichting willen zien...wat meer pit in de schaduw/licht partijen. Stop eens een grid op je lamp en laat het plafond maar even plafond zijn Maar.....dit is allemaal persoonlijke smaak.
Met dank voor de hulp van een BD-lid plaats ik hierbij een update, ik vind hem beter geworden.
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht..., ik vind hem beter geworden.
Vind hem nu veel kunstmatiger (te plastic) ? je originele is beter, maar denk dat je daar ook met een verkeerde witbalans bent vertrokken, iets warmer maakt het beeld zeker en vast aangenamer...
Comment
-
Eerlijk gezegd Henk... vind ik deze beetje onder jouw maat.
Ook qua lichtgebruik. Ook is dat natuurlijk ieders eigen smaak, dat weet ik van jou, maar dit is heel vlak en niet spannend belicht.... 1 zon .. remember
Qua toning zou ik ook de witbalans aanpassen. Plaat is over het algemeen te geel. terwijl huid meer roodtinten heeft. (roze)
Voor de rest netjes, maar zou toch voor het origineel gaan. update is niks beter.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ik ben eigenwijs....witbalans is idd niet goed...dus heb wat met de toning en vooral contrast gespeeld.
Ik vind de foto nu meer leven...maar dat kan ook gewoon smaak zin. Als je het niets vind...je weet me te vinden, dan haal ik de foto er van af.
btw...een klein jpg-eetje downloaden, bewerken en uploaden, daar wordt de foto niet beter van. sowwy.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtEerlijk gezegd Henk... vind ik deze beetje onder jouw maat.
Ook qua lichtgebruik. Ook is dat natuurlijk ieders eigen smaak, dat weet ik van jou, maar dit is heel vlak en niet spannend belicht.... 1 zon .. remember
Qua toning zou ik ook de witbalans aanpassen. Plaat is over het algemeen te geel. terwijl huid meer roodtinten heeft. (roze)
Voor de rest netjes, maar zou toch voor het origineel gaan. update is niks beter.
Toen was ik nog niet bij jou geweest.... LOL!
Toch fijn dat je reageert!
groets, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment