Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Leuke foto, maar iets wat me stoord is dat ze beetje veel kleren aan heeft
Ale snap me nie verkeerd e, ik bedoel nu nie da ze naakt moet of zo, maar ik zie dat ze nu 1 onderlijfje + iets over + een giletje + een sjaaltje aan heeft.
Kweet da het koude dagen zijn, ma kvind het slordig om zien al die lagen stof.
Ik vind het een goede foto, mooie belichting, leuk model. Wel vind ik het jammer dat ze een zwart (of toch heel donker) jasje draagt, het jasje trekt echt enorm veel aandacht. Of is het mijn gedacht? 't Is een heel leuk model!
Omzettingen zoals deze daar krijg ik het kwijl van op mijn lippen...Prachtig met de grote
Mocht je in de zwarte gedeeltes wat meer detail krijgen dan was deze voor mij goed voor de BOF...
Klasse...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Even ter verduidelijking, het model had eigenlijk niet zoveel kleren aan hoor. Het topje dat je daar ziet draagt ze met een riem (die op de foto misschien op een truitje lijkt). Daarop had ze dan enkel dat zwarte truitje en een sjaal.
Even ter verduidelijking, het model had eigenlijk niet zoveel kleren aan hoor. Het topje dat je daar ziet draagt ze met een riem (die op de foto misschien op een truitje lijkt). Daarop had ze dan enkel dat zwarte truitje en een sjaal.
Groetjes,
Jolien
Ahja idd nu je het zegd (mannen e )
Maar kvind het toch nog wa druk rond haar heup.
Ik denk dat het mooier was geweest zonder jasje en zonder sjaal dan.
Ale ja, voor de rest goede foto hoor
Comment