Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik vind de plant eigenlijk een storend opbject. Kon de zetel niet in het midden van de oranje muur hebben gestaan zodat de plant wegviel. De kijkrichting van het model vind ik ook een beetje raar. Waarom niet recht in de camera? Op mijn scherm (welke gecallibreerd is) is er weinig of geen overgang van de zwarte broek naar de zetel. Schilderij had er ook volledig mogen opstaan.
Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografieBekijk bericht
ik vind de plant eigenlijk een storend opbject. Kon de zetel niet in het midden van de oranje muur hebben gestaan zodat de plant wegviel. De kijkrichting van het model vind ik ook een beetje raar. Waarom niet recht in de camera? Op mijn scherm (welke gecallibreerd is) is er weinig of geen overgang van de zwarte broek naar de zetel. Schilderij had er ook volledig mogen opstaan.
vind al dat zwart op zwart geen goeie keuze.
grt,bouk.
Mannen, ik zie hier anders wel detail zenne,
@Dirk, als ik deze volledig in het midden zou zetten, zou deze te centraal staan, en in de lens kijken is not done
Mannen, ik zie hier anders wel detail zenne,
@Dirk, als ik deze volledig in het midden zou zetten, zou deze te centraal staan, en in de lens kijken is not done
Merci voor de feedback. Zijn er regels i.v.m het al dan niet kijken in de camera. Het centrale is puur mijn eigen interpretatie en gaf volgens mij een meer sobere teint.
De posting lijkt mij geïnspireerd door de filmpersonnages van de vijftig- en zestiger jaren. Vooral deze uitgebeeld door James Dean in "Giant". Het achtergrondportet wijst op het snobisme van toen, terwijl de houdig van het model (cfr James Dean) daarmee totaal en diametraal tegenover ligt. Daarbij is het wegkijken uit het beeld typisch voor zijn nonchalance.
Dit beeld kon zo uit de film genomen zijn en daarvoor mijn respect aan jeannot en zijn ploeg.
Zwart op zwart, prachtig toch met behoud van detail, klasse! Moet ik toch een kritiekpuntje leveren, dan is dat de reflectie in de foto aan de muur.
Ik hoop toch deze techniek ook eens te mogen kennen...
Henks
Comment