Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
denk dat je in de titel de letters NA bent vergeten.
vind Meneer wat te veel op de achtergrond gedwongen.
pose:...uit het boekje, maar dan zonder sigaar.
grt,bouk.
Jawel.....je "fanclub" is weer toegelaten op het forum
Sja Daniel, het heeft geen borsten, tis geen naakt en testosteron levels steigeren niet bij de heren. Kun je ze niet kwalijk nemen....in ieder mens schuilt nog iets primitiefs...bij de een stukken meer dan bij de ander, maar dat daar gelaten
over de foto:
Sterke compo..
Meneer is hier niet HET onderwerp maar een geheel met de foto.
mooie omzetting,
smaakvolle setting
Mooi belicht.
Mocht je hem croppen tot die vlek (struik rechts-voor) uit het beeld verdwenen is, zou ik hem sterker vinden.
Zowat m'n gedacht...
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik merk hier nu ook wel dat op dit forum, een fotoke van een vent in kostuum veel minder
ben lid van nog 6 fotoforums en tis daar precies hetzelfde geval.
dus het is niet BD gerelateerd hoor.
er zijn echter ook fotosites waar men dit juist wel erg waardeert, meer nog dan een dame met blote borsten!
grt,bouk.
had deze foto al een paar keer bekeken, en stoorde me steeds aan die stuik rechts in het beeld.
vind dat deze toch veel aandacht vraagt.
de opmerkingen langs de vrouwelijke kijkers en lezers over de blote borsten en stesteron stijgende niveaus kan ik me niet uitspreken of dat klopt daar het dagelijkste kost is. voor de dames ligt dat natuurlijk anders door het weinige posten van mannelijke afbeeldingen.
men mag dit natuurlijk niet overdrijven, daar dan vele toetsenborden zullen sneuvelen door de kwijlende dames.
grts
Korandoke
je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad www.korandoke.be
LOL
maar het is wel zo.....een foto kan bijvoorbeeld in de HOF komen, terwijl hij technisch slecht is, maar wel een prettige sfeer oproept....bij veel mannelijke forummers
Dat is een gegeven waar ook de commercie handig mee omgaat. ROFL....ik herinner me nog de FA reclames uit de jaren 80. Die maakte toch ook wat los.
Comment